Het forum over de technische onderwerpen, het onderhoud, afstellen en reparaties.

Bianchi: van oud naar nieuw

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 03 nov 2008 21:43

ikweetutnietmeer schreef:

Joh, volgens mij zijn we met een vergelijkbaar projectje bezig. De mijne hier : http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=4767&page=96 , (onderaan) maar als ik wat meer tijd ga krijgen zal ik er wel een eigen topic van maken. Kunnen de forummers de verrichtingen volgen. (vinden ze leuk)
Paar vraagjes m.b.t tot jouw punten:
1. met welk spul heb je het frame zuiver gemaakt/gepoetst
3. de groep die er nu opzit bij mij is 8sp. Ik wil er 10sp Campa wielen inzetten. de inbouw v.d achtervork meet 130mm (misschien zelfs 132mm). Weet jij wellicht uit ervaring of de Campas van nu gaan passen?
[/quote]

Was jouw project ook al met belangstelling aan het volgen :).
1) Gewoon lekker sopje (met wat ontvetter). Daarna autopoets om het lekket te laten blinken.
3) 130mm moet lukken
What makes the boat go faster?

ikweetutnietmeer
Forum-lid

ikweetutnietmeer 03 nov 2008 21:50

OKE dan. leuk. als we nog een oranje Bianchi en berijder vinden kunnen we verkeerslichtje rijden...

De mijne was overigens redelijk aangetast door roest binnen in het buiswerk. Dat wil ik eerst verhelpen voordat ik verder ga. Tips?
Stralen heb ik al overwogen maar weet niet of ik met zo'n pistool de hele zitbuis van binnen kan bereiken.
Balhoofd moet ook vernieuwd, zitten behoorlijk wat bobbels in (te strak denk ik)
ik denk dat het een chrisking wordt.
Jij ook succes verder!

Plaats reactie