welke wielset ???
ik zoek voor komend weg seizoen een goede wielset tot 350 euro.
ik heb al een paar voorkeuren welke zouden jullie kiezen ?
-bontrager race x-lite aero 299 euro
-bontrager race lite 279 euro
-shimano rs80 359
-am classic sprint 350 319 euro
of hebben jullie andere suggesties ?
ik heb al een paar voorkeuren welke zouden jullie kiezen ?
-bontrager race x-lite aero 299 euro
-bontrager race lite 279 euro
-shimano rs80 359
-am classic sprint 350 319 euro
of hebben jullie andere suggesties ?
robertoo
-
- Forum-lid HC
Campa Vento Reaction 150 euro (Hopmans) of Fulcrum Racing 3 315 euro.
Ze staan wel niet op je lijstje maar je vraagt om een goede wielset tot 350 euro!
Iets duurder Zonda's voor 365 euro
Ze staan wel niet op je lijstje maar je vraagt om een goede wielset tot 350 euro!

Iets duurder Zonda's voor 365 euro
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
+1 voor fulcrum. Racing 3 nu 315 euro bij Hopmans.
Ik zit in hetzelfde schuitje, ik wil tot een prijs van 350 a 400 een wielset hebben. Deze moet wel licht zijn. Voor mij heeft de Shimanoset de beste papieren.
De Zonda's en Fulcrum 3 wegen al over de 1600 gram, de Shimano onder de 1500 gram.
De Zonda's en Fulcrum 3 wegen al over de 1600 gram, de Shimano onder de 1500 gram.
Ride bikes, not tanks!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Shimano heeft alvast niet de beste historie als 't op wielen bouwen aankomt. Campagnolo heeft al lang bewezen dat ze 't trucje onder de knie hebben. Die 100 gram zou mij een zorg zijn, met een setje KCNC snelspanners van 4 tientjes ben je die 100 gram ook al bijna kwijt.
-
- Forum-lid
Leon1 schreef:Ik zit in hetzelfde schuitje, ik wil tot een prijs van 350 a 400 een wielset hebben. Deze moet wel licht zijn. Voor mij heeft de Shimanoset de beste papieren.
Waarschijnlijk zijn de shimano's door die 100 gram wel slapper?
Kijk maar eens op de link van de Shimano wielen die ik geplaatst heb in een ander topic.
Daar staat inderdaad genoemd dat de Fulcrum 3 wel de refentie is, dat klopt. Er staat ook dat de Shimano wielen slapper zijn.
Het blijft altijd een persoonlijke keuze. Ik heb ook naar Zonda's gekeken, erg goede reviews.
Het gewicht is trouwens zonder snelspanners, dus daar kun je niets winnen.
Daar staat inderdaad genoemd dat de Fulcrum 3 wel de refentie is, dat klopt. Er staat ook dat de Shimano wielen slapper zijn.
Het blijft altijd een persoonlijke keuze. Ik heb ook naar Zonda's gekeken, erg goede reviews.
Het gewicht is trouwens zonder snelspanners, dus daar kun je niets winnen.
Ride bikes, not tanks!