Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Ervaring met de Vos Zwanenburg

zweef
Forum-lid
Berichten: 502
Lid geworden op: 05 jul 2009 14:05
Locatie: Swoll

zweef 12 nov 2010 21:47

Nou, vooruit dan maar. Ook ik ben best tevreden over Vos. Het zijn een stelletje marchandeurs, maar ik heb voor weinig geld een prima nieuw fietsje gekocht, ik heb wel meer posts dan de anderen, ben ik nou ook onbetrouwbaar?

@Andreas: kijk een beetje uit m'n jongen, je roept net iets te makkelijk wolf...
You should see me go downhill...

hetfietsertje
Forum-lid
Berichten: 64
Lid geworden op: 19 jul 2008 19:44

hetfietsertje 13 nov 2010 08:51

Dat gemeut over Poolse of Litouwse werknemers hier hangt me behoorlijk de keel uit.
http://www.hetfietsertje.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

kees0251
Forum-lid
Berichten: 2117
Lid geworden op: 28 aug 2010 14:53

kees0251 13 nov 2010 10:28

Dat is inderdaad wel het minst relevante deel van het Vos-verhaal.
Cheap light strong, choose two

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 13 nov 2010 11:17

Eigenlijk zou hij best Wodka kunnen serveren i.p.v. koffie en cake.
Velgenfluisteraar

Florezido

pipootje
Forum-lid
Berichten: 636
Lid geworden op: 24 nov 2006 23:20

pipootje 13 nov 2010 13:09

[quote="hetfietsertje"]Dat gemeut over Poolse of Litouwse werknemers hier hangt me behoorlijk de keel uit. [/quote]

Inderdaad, toen ik er een paar geleden mijn fiets kocht stonden er een Italiaan en een Indiaan te sleutelen. So what.
Je denkt toch ook niet dat alleen Piet Pelle van Gazelle een goede fiets kan maken.

Hier blijkt maar weer eens dat de Directie van de firma Vos een internationale benadering hanteert i.p.v. een dorpsvisie. Hier hebben we weer zo'n prachtig staaltje van entrepreneurship a la de Oost Indische Compagnie waarmee Nederland ooit groot is geworden.
Op toilet gelezen: "Toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen"

turbodiesel2
Forum-lid
Berichten: 81
Lid geworden op: 10 nov 2007 18:08

turbodiesel2 14 nov 2010 02:18

Hier hebben we weer zo'n prachtig staaltje van entrepreneurship a la de Oost Indische Compagnie waarmee Nederland ooit groot is geworden.

geen idee wat een pool en een litouwer met slavernij te maken heeft, maar wat mij betreft mag alles waar vos in komt een slotje op.

diogenes
Forum-lid
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 jan 2005 12:32

diogenes 14 nov 2010 08:48

>geen idee wat een pool en een litouwer met slavernij te maken heeft
Laat mij gokken: ze verdienen vast niet meer dan een Nederlandse monteur.
Velgenfluisteraar

Florezido

hetfietsertje
Forum-lid
Berichten: 64
Lid geworden op: 19 jul 2008 19:44

hetfietsertje 14 nov 2010 08:59

de titel van het topic kan beter veranderd worden in "ervaringen met anderstalige fietsmonteurs in Zwanenburg" Hoewel, niemand schijnt werkelijk ervaring te hebben met deze jongens.
http://www.hetfietsertje.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

rick8245
Forum-lid
Berichten: 320
Lid geworden op: 12 jan 2010 19:46

rick8245 14 nov 2010 14:43

Er moet me even van het hart wat sommige mensen mij (en andere mensen verwijten) omdat wij toevallig wel goed ervaringen hebben met Vos. Het gaat erg ver om ons voor symphatisanten uit te maken. Er mag wel eens een vorm van respect worden getoond op dit forum, want als je mening even afwijkt van het grote geheel, ben hier schijnbaar aan de beurt.

Mensen, zouden we wat respectvoller om kunnen gaan met elkaar ?
Dit is toch een forum om elkaar te kunnen helpen of met elkaar te discussieren ?
dat kan toch ook zonder verwijten over en weer.

Overigens. Moet ik hierbij ook nog melden dat ik (schijnbaar helaas) ook nog goede ervaringen hebben met de poolse mensen die daar staan. Zij hebben mijn fiets afgeleverd zoals ik het wilde hebben. Daar is in mijn optiek helemaal niets mis mee
Pinarello Veneto, Pinarello FP2 en Pinarello Montello FM1

andreasg
Forum-lid
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 feb 2009 11:15

andreasg 14 nov 2010 17:09

[quote="rick8245"] Het gaat erg ver om ons voor symphatisanten uit te maken. Er mag wel eens een vorm van respect worden getoond op dit forum, want als je mening even afwijkt van het grote geheel, ben hier schijnbaar aan de beurt[/quote]

Juist daarom heb ik dit bericht geplaatst ik neem aan dat de ondertoon wel een beetje duidelijk was hierin.
Ik kom al jaren bij vos, naar volle tevredenheid heb er 2x een racefiets aangeschaft en 1x een wielset. Lees maar even terug in dit topic!

Toen ik zelf een positief bericht plaatste over mijn ervaring met vos werd ik ook gelijk voor een soort van symphatisant uitgemaakt.
Dit is nu eenmaal de trend op dit forum, net zoiets als de voorliefde van de meeste voor campagnolo maar goed dat is een andere discussie.
.......__o
.......\\<,
....( )/ ( )..

hetfietsertje
Forum-lid
Berichten: 64
Lid geworden op: 19 jul 2008 19:44

hetfietsertje 14 nov 2010 17:09

Rick +1
http://www.hetfietsertje.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

HenH
Forum-lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 20 aug 2010 23:41
Locatie: Leeuwarden

HenH 14 nov 2010 19:49

De VOC heeft direct niks met slavenhandel te maken, voor de volledigheid dat was de WIC die overigens veel korter volgehouden heeft. Om te zeggen dat de Nederlanders ten tijde van de VOC uitbuiters waren is een generalisatie of je moet met voorbeelden komen van structurele uitbuiterij en afpersing en dat valt allemaal erg mee. Dan kun je de zwarte pet beter naar de inheemse hoofden gooien.
Dit was wel off-topic maar ik kon het niet laten, probeer elkaars mening te respecteren of in ieder geval er begrip voor hebben. Dat houdt het hier leuk
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada

Plaats reactie