Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Ervaring met de Vos Zwanenburg

yoda
Forum-lid
Berichten: 722
Lid geworden op: 18 aug 2009 13:23

yoda 17 okt 2010 19:53

Hallo, Ik woon in Amsterdam en kom wel eens bij Vos. Als je weet wat je nodigt hebt, dan kan je gerust daar iets kopen. Voor advies en je eerste fiets zou ik niet meteen naar Vos gaan. Het een beetje shabby. Heb daar een nieuwe wielset, derailleur en banden gekocht. 55,- voor een setje GP4000s is niet veel, Er zit alleen geen verpakking omheen, maar een elastiekje. Maakt mij niet uit, de banden doen het goed. Bij de wielset kwamen ze eerst met een hogere prijs, maar na het melden van de prijs die ik had gezien op hun website, kwam er een sorry en werd de prijs aangepast. (prijzen waren net veranderd volgens hun) Verkooptruc? misschien.. gewoon zelf bij de les blijven ;-) Verder heeft een kennis van een Ultegra groep daar gekocht en kreeg alles mee in zakjes ipv de verpakking. Volgens het verhaal kopen ze groepen op bij een fietsmerk (bv giant ofzo) die de groepen overheeft en niet monteert op hun fietsen.. geen idee of dat klopt, wel een prima prijs voor een goede groep. Ik zou er alleen langs gaan al je in de buurt woont of in de buurt bent, maar zeker geen dag aan besteden om kans op teleurstelling te voorkomen.
Do or Do not.. There is no try

men
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 okt 2010 22:33

men 17 okt 2010 22:52

Vorige week zaterdag een fiets gekocht bij vos zwanenburg.
Een mooie moser fiets met alles er op en aan ,zondags een klein ritje gemaakt en toe bleek
Dat er een aantal dingen niet naar mijn zin waren.
Zondag gelijk een mail gestuurd en na tien minuten had ik al een reactie terug en dat op zondag,
Vos schreef als ik langs zou komen werden de probleempjes opgelost.
De week er na vanuit Rotterdam weer naar zwanenburg was er vroeg en er werd gelijk naar gekeken,
Toen ik binnen kwam.
De probleempjes werden opgelost zonder problemen, en voor het ongemak kreeg ik een draadloze kilometerteller dit noem ik nou service .
Ik ben zeer te spreken over deze zaak kan niet anders zeggen..

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 17 okt 2010 22:57

Haha, wat een lolbroek ben jij! :D

Past mooi in het rijtje van al die andere positieve reacties, zowel qua inhoud als zinsopbouw/schrijfwijze. Drie keer raden wie daar achter zit...

eelcoz

eelcoz 17 okt 2010 22:58

[quote="Wesley"]Haha, wat een lolbroek ben jij! :D

Past mooi in het rijtje van al die andere positieve reacties, zowel qua inhoud als zinsopbouw/schrijfwijze. Drie keer raden wie daar achter zit...[/quote]

Ik had al zo'n vermoeden...:D Vooral die laatste zin komt me erg bekend voor.

men
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 okt 2010 22:33

men 17 okt 2010 23:07

wat is dit voor een rare reactie lolbroek??????????????????

turbodiesel2
Forum-lid
Berichten: 81
Lid geworden op: 10 nov 2007 18:08

turbodiesel2 18 okt 2010 12:48

6 jaar niks gepost en dan als eerste publicatie collega Vos afplassen ?


lijkt mij een vrij normaal verhaal als het om vos gaat, een reactie waar iedereen zich in kan herkennen die in deze toko geweest is.
iets positief over vos behalve de prijs komt pas echt ongeloofwaardig over.


Gebruikersavatar
Supergrover
Forum-lid HC
Berichten: 4468
Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10

Gebruikersavatar Supergrover 18 okt 2010 12:59

[quote="Wesley"]Haha, wat een lolbroek ben jij! :D

Past mooi in het rijtje van al die andere positieve reacties, zowel qua inhoud als zinsopbouw/schrijfwijze. Drie keer raden wie daar achter zit...[/quote]

+1

oA HoOfdLetTergeBrUIk, zie ook de "vossite".
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

spook
Forum-lid
Berichten: 1058
Lid geworden op: 26 feb 2008 10:13

spook 18 okt 2010 15:01

[quote="men"]wat is dit voor een rare reactie lolbroek??????????????????[/quote]

Ook de reactie op de reactie is bekend....! ;)
'I have too many bikes', said no cyclist ever.

men
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 okt 2010 22:33

men 18 okt 2010 19:49

mensen dat jullie ervaring kut is bij vos daar kan ik niets aan doen, maar mijn ervaring is prima ben er goed geholpen en de service is gewoon ok.

sharkman113
Forum-lid HC
Berichten: 5374
Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15

sharkman113 18 okt 2010 20:36

De eerste goede Moser moet ik tot op heden nog zien en Vos mailt simpelweg nooit terug dus 10 minuten komt op zijn minst niet echt geloofwaardig over. Ze hebben redelijke prijzen en als je niet te nauw kijkt kunnen ze een fiets aardig in elkaar gooien. Als je op de koop neemt dat je afgezeken wordt en er continu rekening mee houdt dat je in de maling genomen wordt dan is de Vos de ideale plaats om een fiets te kopen!

yoda
Forum-lid
Berichten: 722
Lid geworden op: 18 aug 2009 13:23

yoda 18 okt 2010 21:06

ze hebben wel koffie met cake... ;-)
Do or Do not.. There is no try

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5597
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 18 okt 2010 21:16

[quote="Yoda"]ze hebben wel koffie met cake... ;-)[/quote]

Of dat nu zo'n goede aanbeveling is, dat hebben ze ook op een bepaalde ceremonie waar ik nou niet met veel plezier naar toe ga.

Geef mij maar koffie met gebak, dan is er wat te vieren! ;)
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Plaats reactie