Sinds een tweetal maanden heb ik een tacx satori, ik vind deze nogal lawaai maken en ik heb ook trillingen op de fiets o.a. in de pedalen.
Mijn satori staat op een matje ,ik heb al geprobeerd de hoogte te verplaatsen van het wieltje dat tegen de band loopt (hoger en lager) zonder resultaat.
Ik heb ook al geprobeerd de klemsysteem op de zelfspanner van het achterwiel vaster en losser te zetten ook zonder resultaat.
Heeft nog iemand dit probleem ,of kent iemand een oplossing hiervoor?
Lawaaierige en trillende tacx satori
-
anniversary
- Forum-lid
Groetjes
Ik heb wel eens gelezen dat dat veroorzaakt zou kunnen worden door een achterwiel dat niet helemaal rond is.
-
anniversary
- Forum-lid
Alvast bedankt jandoedel, ik rij nu met een oud achterwiel op de tacx ,ik probeer er één dezer dagen eens op de fietsen met een ander achterwiel om te weten als dat de reden is.
Groetjes
-
anniversary
- Forum-lid
Vandaag eens geprobeerd met nieuw achterwiel perfect rond en nieuwe band,merkte niet echt verschil.
Groetjes
-
anniversary
- Forum-lid
Dat zal ik eens proberen, als ik het goed begrijp yugor had je ook last van het geluid en de trillingen ?
Groetjes
ik heb er een nieuwe gahad en die maakte een ultrasoon geluid, de deze maakt nog meer lawaai maar wel aanvaardbaarder voor mjin oren.
Er is met vuile banden op gereden, en ik denk dat hij daarom ook nog eens stinkt.
ik heb mij er al bij neergelegd dat die dingen veel lawaai maken, in de winkel de fortius getest en die was ook niet bepaald stil dus;)
Er is met vuile banden op gereden, en ik denk dat hij daarom ook nog eens stinkt.
ik heb mij er al bij neergelegd dat die dingen veel lawaai maken, in de winkel de fortius getest en die was ook niet bepaald stil dus;)
Mijn Satori is ook niet stil, krijg geregeld "klachten".
Heb bij de Intersport een pak schuimtegels gehaald voor onder Fitness aparatuur, 6 tegels voor 35 euri. Je kunt ze als puzzelstukken aan elkaar leggen. Zijn één cm dik en zijn goed te trimmen. Heb er uiteindelijk maar 3 nodig gehad. Geluidsisolatie is echt super. Heb nu geen klachten meer. She happy, me happy!
Heb bij de Intersport een pak schuimtegels gehaald voor onder Fitness aparatuur, 6 tegels voor 35 euri. Je kunt ze als puzzelstukken aan elkaar leggen. Zijn één cm dik en zijn goed te trimmen. Heb er uiteindelijk maar 3 nodig gehad. Geluidsisolatie is echt super. Heb nu geen klachten meer. She happy, me happy!
"Grandma was slow, but she was old!"
Cervélo S1 2009 / SRAM Force BMC CrossMachine CX02 / Shimano 105
Cervélo S1 2009 / SRAM Force BMC CrossMachine CX02 / Shimano 105