Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

reynolds attack of easton ec70sl ???

scottfreak
Forum-lid

scottfreak 13 jan 2009 19:31

wie heeft er ervaringen met 1 van deze set carbon wielen voor bandjes ?

reynolds attack en de easton s ec70sl

weet niet welke te kiezen

je kan de wielen in men fiets zien hier op de scott site...

graag julie mening of ervaringen van deze wielen ...

scottfreak
Forum-lid

scottfreak 14 jan 2009 19:09

heeft er hier niemand ervaringen met deze wielen ???

composite
Forum-lid

composite 14 jan 2009 20:01

Tja, beide wielen zijn goed, alhoewel de Reynolds-en een erg goede reputatie hebben, en Easton's nog wel eens problemen (mn de goedkopere typen) hebben met body's en brekende spaken.
Het is wel een keuze die je maakt tussen alu remvlakken (Easton) of een full carbon wielset (Reynolds).
Alu remt hoe dan ook beter, dus het is maar wat je wil....ik vind de Reynolds in elk geval veel mooier, maar een groot nadeel zou voor mij zeker zijn dat ze een carbon remvlak hebben.
Gang is alles!!

trifox
Forum-lid

trifox 14 jan 2009 22:38

Afgelopen jaar met de Ec70sl gereden. super wiel, stijf, robust. Niet licht maar een schitterend alround wiel. Goeie naven en body. Geen problemen mee gehad. Lijkt mij een wiel te zijn die weinig gewaardeerd wordt.(ongekent is onbemind) Is natuurlijk niet goedkoop maar in ruil krijg je er wel een bombproof wiel voor.

Lijkt minder exotisch te zijn als een full-carbon, maar heeft een aantal voordelen voor mensen die liever niet met tubes rijden, en geen remblokjes willen veranderen als ze eens met een paar gewone wielen willen rijden.

Reynolds zal ook wel goed zijn maar hierover kan ik je niets vertellen. één ding is wel duidelijk : je zit ze amper rijden dus op dat vlak heb je wel iets "speciaals" als je ermee voor de dag komt.

scottfreak
Forum-lid

scottfreak 21 jan 2009 16:13

heel weinig ervaringen blijkbaar met deze wielen en heb dus maar de knoop doorgehakt en voor de reynolds attack gegaan

reden ,je ziet ze heel weinig hier bij ons in vlaanderen ,ze zijn licht en toch stijf en ze hebben geen alu remrand (look) vind ze heel geslaagt op men bike ...en lees er op andere sites alleen maar goede dingen over...

sticka
Forum-lid

sticka 20 aug 2009 13:01

Waar heb je de wielen gekocht. Ik heb ook interesse.

Plaats reactie