Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Chain Reaction Cycles

skimons
Forum-lid

skimons 24 jan 2009 14:31

voor mijn werk moest in de buurt zijn (Carrickfergus) en ben toen even langsgegaan. gevraagd of ik een rondleiding mocht hebben, dat mocht. :D supergroot magazijn (zeker 40 bij 80 meter en 8 meter hoog, een stuk of 30 orderpickers/inpakkers en een mooie werkplaats met 6 monteurs. plus een piepkleine winkel (8 bij 8, stampvol goodies). zag er erg strak uit allemaal! paar fotootjes: Afbeelding Afbeelding Afbeelding

redalert
Forum-lid

redalert 24 jan 2009 21:40

Mijn ervaringen zijn ook zeer positief. Snelle levertijd en prima prijzen. Heb eens een voorwiel gekocht van shimano voor de helft van de prijs zoals die gold bij Futurumshop. Bij mij werd de bestelling die op voorraad was eerder verzonden dan de spullen die niet op stock waren. Het werd een soort backorder dus, echter zonder extra verzendkosten.

paul1978
Forum-lid

paul1978 24 jan 2009 21:45

Ik heb er net een Met stradivarius helm en een fietsbril gekocht. Had ook een wieltas besteld maar die was toch niet op voorraad, kreeg netjes mijn geld terug. De overige producten waren binnen 3 weken thuisbezorgd.
Betrouwbare toko naar mijn mening en leuke prijzen met die floodsale en koers vd pond!

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 24 jan 2009 21:47

Ik heb er voor de kerst ook een bestelling gedaan. Afrekenen met Paypal is handig, voordeel is ook dat ze direct het geld hebben. Volgens mij maandag of dinsdag besteld en vrijdag had ik het pakket al in huis liggen (met de goedkoopste verzendmethode).
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

sagax047
Forum-lid

sagax047 25 jan 2009 14:47

ik heb een bestelling geplaatst, maar het item is nog niet op stock. Er staat ook: "we only charge you for the goods we are shipping and any out of stock items will be charged later, as they are shipped"

wat betekent dit? dat ik moet wachten om te betalen tot wanneer het terug in stock is? en wat als ondertussen de prijs wijzigt? (want hij is ondertussen al weer wat gezakt :D)

qua informatief karakter trekt die website op niks, maar de prijzen zijn wel uitermate scherp :p

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 26 jan 2009 14:22

sagax047 schreef:ik heb een bestelling geplaatst, maar het item is nog niet op stock. Er staat ook: "we only charge you for the goods we are shipping and any out of stock items will be charged later, as they are shipped"

wat betekent dit? dat ik moet wachten om te betalen tot wanneer het terug in stock is? en wat als ondertussen de prijs wijzigt? (want hij is ondertussen al weer wat gezakt :D)

qua informatief karakter trekt die website op niks, maar de prijzen zijn wel uitermate scherp :p
Dat verhaal zal opgaan voor creditcard betalingen denk ik. Waarschijnlijk krijg je bij andere betalingsvormen een mailtje dat het product weer op voorraad is en het verzoek om te betalen. Prijswijzigingen zijn er alleen als het product in of uit de aanbieding (% sale) gaat, want je rekening wordt gewoon in ponden belast. De prijzen in euro's veranderen de hele tijd door de wisselkoersen (maar daarin lopen ze natuurlijk ook wat achter).

sagax047
Forum-lid

sagax047 27 jan 2009 16:32

gasten als ge nog iets wilt kopen dat op stock is, 't is de moment want dit weekend eindigen de "sale" prijzen. aangezien mijn wielset pas de 20e februari terug in stock komt zal ik de 20% sale die ik had verliezen en komt er zo'n honderd euro bij. Ik ga dan ook na het weekend mijn order annuleren, ik kan 'm dan beter in belgie kopen :(

soffatti
Forum-lid

soffatti 12 aug 2010 00:52

Iemand nog recente ervaringen met dit bedrijf?
Wil binnenkort er wat onderdelen gaan bestellen.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 12 aug 2010 00:59

Bestel er vrij regelmatig, nog nooit probleem mee gehad. Als iets niet op voorraad is wordt het netjes later verstuurd (en laten ze dus niet de hele bestelling liggen).
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

nofuturekid
Forum-lid

nofuturekid 12 aug 2010 19:32

Heb er een volledige Rocky Mountain mtb vandaan laten komen. Goed geregeld, was binnen een week binnen met UPS. Zoals al hierboven aangemerkt, betalen met Paypal is makkelijk, geeft ook koopbescherming. Niet dat je het nodig bij CRC want is echt bijzonder goede klantenservice in het geval dat iets niet klopt.

Slechts 1 nadeel: door de dalende Euro zijn ze niet meer zo goedkoop...

haaldoor
Forum-lid

haaldoor 15 aug 2010 11:59

Laatst ook nog besteld alles netjes en snel bezorgd. In een grijs verleden ooit een Giro helm besteld. Was na 1 maand nog niet binnen. Mail gestuurd en kreeg meteen nieuwe helm. Na 2 maanden kwam alsnog de originele helm binnen. Weer gemaild naar CRC en mocht beide helmen houden zonder extra kosten. Met een lagere pond zou ik er vaker kopen.

rondje
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar rondje 17 aug 2010 12:38

Iemand ervaring met Creditcard betaling en opsturen bij CRC?
Heb vrijdag avond wat besteld en betaald en de status staat nog steeds op processing. Had wel verwacht dat ze het dan Maandag zouden klaarzette/opsturen, maar dus blijkbaar niet terwijl het product gewoon op voorrraad is. Vind het soweiso een klein minpunt dat je nergens de lijst me order statussen kan zien (bijv: procesing/send/etc)

Plaats reactie