Zoek een setje wielen voor mn nieuwe raspaard (zie ander topic). Nu twijfel ik tussen:
- Pro RC50
- WH7850 C24
- Kuiper ACC50
- Mavic Cosmic Carbon SL
- Andere suggesties van jullie kant
Graag jullie mening en plussen en minnen. Budget stopt bij zo'n 550 euro, ben niet op zoek naar tubes. Ik kan een nette set WH7850 C24's krijgen voor ca 300 euro, qua prijs natuurlijk erg interessant.
thnx!!
Dilemma
-
gekke_henkie
- Forum-lid
Heb je iets meer info?
Voor wat voor fiets heb je? (mogelijk fototje...)
Ik moet zeggen dat uik ook erg geïnteresseert ben, een paar oge wielen zou ik ook nog graag in mijn fiets willen zetten, en ook uit deze markt.
PS: alle wielen zijn 2e hands? ik van alle wielen nog geen enkele voor onder de €550 gezien
Voor wat voor fiets heb je? (mogelijk fototje...)
Ik moet zeggen dat uik ook erg geïnteresseert ben, een paar oge wielen zou ik ook nog graag in mijn fiets willen zetten, en ook uit deze markt.
PS: alle wielen zijn 2e hands? ik van alle wielen nog geen enkele voor onder de €550 gezien
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
Fiets is een Giant TCR adv. SL met ISP (rabobank) met DA 7900. Ik zoek inderdaad goede gebruikte wielen of zeer scherp geprijsde nieuwe.
Alle wielen die ik noem zijn hoge carbonwielen, behalve de WH7850 C24's. Maar ik denk dat mijn fiets wel lage wielen "kan hebben"
Alle wielen die ik noem zijn hoge carbonwielen, behalve de WH7850 C24's. Maar ik denk dat mijn fiets wel lage wielen "kan hebben"