[quote="Theo V"][quote="Bottecchia"]Geen idee. Op een retro fiets hoort geen kilometerteller.

[/quote]
Zo denk ik er ook over, maar als het gewoon is om met 30/35 gemiddeld de eerste 100 km te rijden weet ik niet of dit iets voor mij is.
Ik ben meer van de 25/28 gemiddeld.
Deze verslagen maken het voor mij alleen maar duidelijker dat ik over twee jaar ook deze tocht wil rijden maar om nou de hele rit alleen te rijden omdat iedereen al voorbij is, lijkt mij ook niet prettig.
[/quote]
je kunt heel prima je eigen tempo rijden hoor. er zijn genoeg grote groepen waar je aan kunt haken, ook die jouw tempo rijden. belangrijkste is dat je de eerste 100-150 km lekker uit de wind zit. om op de kasseien met een groep die je niet kent bij elkaar te blijven is wat lastiger
en ik heb onderweg genoeg gezien. vooral om een uurtje of 6 's ochtends was het echt prachtig, met opkomende zon, nevels, kasteeltje, bos, grote glooiende akkers... prachtig!
ik heb trouwens zelden een route met zoveel spoorwegovergangen gereden...
ook leuk: stapeltjes kasseien (waarschijnlijk ter herstel van de allerergste stukken), zodat je al van 50 meter kon zien: oh jee, GATENKAAS!! haha. vond het echt super.