Alles over vakanties op én met de fiets

Toerversie Parijs-Roubaix 6 juni 2010

Gebruikersavatar
de zwarten
Forum-lid HC
Berichten: 4222
Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17

Gebruikersavatar de zwarten 07 jun 2010 23:40

een sfeerbeeldje. Na 3 kilometer Pave bij Berse (vlak voor de Pevelenberg) een Museeuwke gedaan:
Afbeelding
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 07 jun 2010 23:41

[quote="andromeda"]@ Walter G: Gerard werd onderweg nog aangesproken door een Duitser die er vanuit ging dat hij met Italianen te maken had. En zelfs een paar Italianen die op vol vermogen italiaans begonnen te ratelen tegen hem.

Was ook niet echt vreemd, Een Gios, Guerciotti, Coppi en Moser met Brooklyn, Salvarani, Coppi en Italiaanse trui als outfit :-)[/quote]

Tja, dan pies je met zo'n uiterst degelijke, oer-Hollandse Gazelle flink naast de pot...

Afbeelding

bianchisl3
Forum-lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 29 okt 2005 22:48

bianchisl3 07 jun 2010 23:47

[quote="de zwarten"]een sfeerbeeldje. Na 3 kilometer Pave bij Berse (vlak voor de Pevelenberg) een Museeuwke gedaan:
Afbeelding[/quote]

:D

Gebruikersavatar
mao
Forum-lid HC
Berichten: 4673
Lid geworden op: 22 jul 2007 02:47

Gebruikersavatar mao 08 jun 2010 00:00

[quote="kool486"]beste Mao, wij hadden tijdens de voorpret tijdens de heenreis geopperd om snachts stiekum over alle stoken keitjes een asfaltpaadje van een halve meter breed te maken. had jij een mooie dag gehad![/quote]

@Kool
Het is zo dubbel, ik heb wat af gevloekt onderweg nu heb je de mooie verhalen en is iedereen vol bewondering over je prestatie, zonder de een de ander niet.
Gisteren gezworen het nooit meer te doen , nu denk je .......
Toch maar niet.

bianchisl3
Forum-lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 29 okt 2005 22:48

bianchisl3 08 jun 2010 00:03

Ik krijg net deze foto:

Afbeelding

Gebruikersavatar
de zwarten
Forum-lid HC
Berichten: 4222
Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17

Gebruikersavatar de zwarten 08 jun 2010 00:09

Er druipt iets uit jouw neus, Hans :p
Is er nog iemand die links/info heeft mbt fotografen die langs de kant stonden?
Ik werd meerdere keren gefotografeerd (zeker op Wallers, wat mij nog meer deed vermoeden dat ik een rariteit was op de kasseien), en zou graag eens naar het resultaat zien?

ps: Hans je doet schitterend werk met de verslaggeving in dit topic!
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

bottecchia
Forum-lid
Berichten: 3988
Lid geworden op: 27 nov 2006 22:38

bottecchia 08 jun 2010 00:15

De fotografen die door de organisatie zijn ingehuurd stonden op Wallers en bij Carrefour de L'Arbre. Die foto's kun je als het goed is spoedig terugvinden bij Action Photo. Nu staat er helaas nog niks.

Ondertussen is Gerard druk bezig om een mooi fotoalbum in elkaar te zetten. Als je daar alvast van wilt genieten kun je
hier kijken.

Bij Wallers had ik ook de indruk dat er meer mensen stonden die foto's aan het maken waren. Waarschijnlijk gewoon toeschouwers die verrast waren wanneer er weer eens iemand over de stenen kwam rijden i.p.v. er naast. ;)

jeroenr
Forum-lid
Berichten: 582
Lid geworden op: 07 okt 2008 21:17

jeroenr 08 jun 2010 00:17

Respect voor iedereen die hem gereden heeft...natuurlijk op deze manier wel Parijs-Roubaix zoals hij eigenlijk hoort te zijn...al kan ik me voorstellen dat je als je op de fiets zit daar heeeel anders over denkt ;).

Mooie foto's en vast prachtige herinneringen van deze tocht!
Cervélo & Cannondale

binkie4
Forum-lid
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 dec 2007 21:06
Locatie: Rotterdam

binkie4 08 jun 2010 00:18

[quote="mao"]Ik vond het dus helemaal niks, wat een ellende.[/quote]

Je moet kennelijk ook een beetje geluk hebben. Ik reed met hetzelfde type banden (de 28mm versie) en heb niet een keer lek gereden. Zelfs niet met slechts 3,5 bar in mijn voorband in het Bos van Wallers. Ik voelde verschillende keren zelfs mijn velg tegen de kasseien stoten, maar lek worden deed hij niet.. Na het Bos toch maar even opgepompt tot 5 bar.

En verder zijn kasseienstroken net als fietsen met harde tegenwind, stijl een berg op, heel hard de berg af, enz ....je moet er de lol van in zien, want anders ga je het niet leuk vinden. Ik heb nu blaren op mijn handen van het stuiteren, maar ik vond het wel een geweldige ervaring. En mijn ego is er helemaal van gaan glimmen.

rodion
Forum-lid
Berichten: 105
Lid geworden op: 05 mar 2007 11:55

rodion 08 jun 2010 00:22

De foto's van Action Photo komen woensdag online. Ik heb fotografen gezien bij het begin van het Bos van Wallers en aan het einde van Carrefour de l'arbre.
L'enfer, c'est les autres

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 08 jun 2010 00:26

Kreeg die van mij ook net door:

Afbeelding
"Try not. Do or do not......there is no try"

bianchisl3
Forum-lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 29 okt 2005 22:48

bianchisl3 08 jun 2010 00:29

[quote="Theo V"]Ik moet zeggen dat ik echt zit te genieten van de foto's.
Deze heeft wel mijn voorkeur.
Afbeelding

Verder ben ik blij dat iedereen voor zover ik weet zonder kleerscheurn vanaf is gekomen.
En een compliment aan Kool486, met één pedaal doorgaan tot volgende stop is in mijn ogen grote klasse.
Voor een ieder ander; RESPECT![/quote]

Deze 2 zijn echt heel mooi!

Plaats reactie