Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Parijs-Roubaix.....niet gestolen

tandjes!
Forum-lid
Berichten: 301
Lid geworden op: 15 feb 2009 23:25

tandjes! 12 apr 2009 20:14

maurice schreef:
De volgende is voor Pipo!


ik hoop het!

vandaag was bloedstollend tot het eind! echt genoten van een prachtige koers.

vooral jammer van die motor die op het publiek inreed, iemand daar nog wat van gehoord?
Nihil Sin Labore

soilworker
Forum-lid
Berichten: 309
Lid geworden op: 07 aug 2006 21:16

soilworker 12 apr 2009 20:40

Tandjes! schreef:
maurice schreef:
De volgende is voor Pipo!


ik hoop het!

vandaag was bloedstollend tot het eind! echt genoten van een prachtige koers.

vooral jammer van die motor die op het publiek inreed, iemand daar nog wat van gehoord?



Ja, daar ben ik ook benieuwd naar! Dat zag er niet lekker uit en er bleef er eentje angstvallig stil liggen op de weg :-(

Verder was het een mooie koers en heb liggen genieten vandaag.

bazz
Forum-lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 10 jan 2006 22:34

bazz 12 apr 2009 20:41

Tandjes! schreef:
maurice schreef:
De volgende is voor Pipo!


ik hoop het!

vandaag was bloedstollend tot het eind! echt genoten van een prachtige koers.

vooral jammer van die motor die op het publiek inreed, iemand daar nog wat van gehoord?


Een stuk of tien gewond waarbij een drietal ernstig. :(

Pipo de volgende, dan zal hij wel moeten aanvallen in plaats van de hele wedstrijd ( en het is de eerste niet ) op iemand zijn wiel te rijden.:D

.jeroen.
Forum-lid
Berichten: 1588
Lid geworden op: 08 jan 2007 09:03
Locatie: Gelderland

.jeroen. 12 apr 2009 20:41

Tandjes! schreef:
maurice schreef:
De volgende is voor Pipo!


ik hoop het!

vandaag was bloedstollend tot het eind! echt genoten van een prachtige koers.

vooral jammer van die motor die op het publiek inreed, iemand daar nog wat van gehoord?


Tien personen raakten daarbij gewond, waarvan drie zwaar.

http://www.standaard.be/Artikel/Detail. ... 090412_025

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 5964
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 12 apr 2009 21:08

Ja,...Lange leve Parijs Roubaix!!!

Een motor ongeluk, 10 gewonden waarvan drie ernstig, een koers die door valpartijen wordt bepaald en een volk dat zich op het carrefour de l'arbre niet weet te gedragen.

Niet echt een compliment voor de organisatie. Zo wil je toch niet beeld komen?
Live fast; die young. mijn blog

tandjes!
Forum-lid
Berichten: 301
Lid geworden op: 15 feb 2009 23:25

tandjes! 12 apr 2009 21:20

klote das erg naar, en das nog maar een understatement, ik ben een groot voorstander van dranghekken op de cruciale stroken. publiek lekker in de akker of het weiland en 2 meter vrije berm naast de weggetjes.

dan maar zo.
Nihil Sin Labore

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 12 apr 2009 21:29

rob74 schreef:Ja,...Lange leve Parijs Roubaix!!!

Een motor ongeluk, 10 gewonden waarvan drie ernstig, een koers die door valpartijen wordt bepaald en een volk dat zich op het carrefour de l'arbre niet weet te gedragen.

Niet echt een compliment voor de organisatie. Zo wil je toch niet beeld komen?


Nou, ik zag dat ongeluk in een schimp (wellicht later beter on beeld gebracht) maar dacht toch echt te zien dat die motor gewoon het publiek in schoof. Iemand gezien dat publiek dit idd veroorzaakte? Het was de buitenbocht. Als het de binnenbocht was geweest dan had ik zeker publiek verantwoordelijk gehouden. Ik zag ze eerder al weer rakelings wegstappen in binnenbochten (met en zonder vlag). Onverantwoord en ZO dom.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 12 apr 2009 21:33

ZorroI schreef:@Timo.

Nee nee nee. Boonen moest buitenom. Kijk nog maar eens goed dan. Geen spanning? Wat voor medicijnen neem je?

Misschien medicijnen waar ik normale ogen van heb? Buitenom dat was Pozzato. Makkelijk gezien omdat zijn broek helemaal blauw is terwijl die van Boonen deels wit is. Boonen nam die bocht als tweede die bocht in het wiel van Hushovd en had geen last van de valpartij. Precies daarom was hij na die bocht alleen vooruit met Hushovd en moest Pozzato achtervolgen.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 12 apr 2009 21:54

Timo 2.0 schreef:
ZorroI schreef:@Timo.

Nee nee nee. Boonen moest buitenom. Kijk nog maar eens goed dan. Geen spanning? Wat voor medicijnen neem je?

Misschien medicijnen waar ik normale ogen van heb? Buitenom dat was Pozzato. Makkelijk gezien omdat zijn broek helemaal blauw is terwijl die van Boonen deels wit is. Boonen nam die bocht als tweede die bocht in het wiel van Hushovd en had geen last van de valpartij. Precies daarom was hij na die bocht alleen vooruit met Hushovd en moest Pozzato achtervolgen.


Dat je vond dat het niet spannend was begrijp ik niet. Vanaf 90km voor de finish waren de verschillen minimaal en in de laatste 12km rond de 10-20 seconden. Hoe spannend wil je het dan hebben?

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 12 apr 2009 21:57

bazz schreef:
Tandjes! schreef:
maurice schreef:
De volgende is voor Pipo!



Pipo de volgende, dan zal hij wel moeten aanvallen in plaats van de hele wedstrijd ( en het is de eerste niet ) op iemand zijn wiel te rijden.:D


Das gewoon slim koersen ipv dom onnodig aanvallen!
Vreemd dat wanneer een Belg dit doet je niemand hoort. Zelfs Wuits en concorte niet.
Niets is wat het lijkt..

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5793
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 12 apr 2009 21:58

chevalier schreef:
(Oh, ik zie nu een enorme Bose Leiff Hoste op de belgische tv, die is boos op flecha.)


Ik hoop dat dit komt door de teleurstelling want Flecha stuurde goed de bocht in.
Als hij vanavond nog zo boos is bevestigd hij zijn reputatie als jankerd.

Verder heb ik genoten vandaag en ondanks het droge weer heeft de regen van afgelopen nacht toch het parcours verradelijk gemaakt.

Boonen heeft hem zeker niet gestolen en verdiend gewonnen.
Maar wat als Hushovd niet was gevallen???????????????????????

timper
Forum-lid
Berichten: 1356
Lid geworden op: 30 okt 2006 00:10

timper 12 apr 2009 22:11

ZorroI schreef:
timper schreef: Zonde voor Hoste, het is echt ongelooflijk wat die altijd moet meemaken zonder dat het zijn fout is. Spijtig maar hij was er wel weer bij. Hij zou toch eens een topklassieker moeten kunnen winnen...
Hoste was kwaad op Flecha doordat hij door diens schuld alle kansen verspeelde, mooie qoute : "hij zou best niet te dicht komen..." (begrijpelijke reactie direct na de meet natuurlijk)


Flecha ging onderuit zonder dat hij daar ook maar IETS aan kon doen. Hij zat op het midden van de weg en gleed uit. Door de bocht en onderuit ging ie. Beetje flauw van Hoste om dat later aanhakelijk te maken. Ja hoor, Flecha ging doelbewust onderuit.....NOT!!

Zo gaan koersen als 'De Ronde van Vlaanderen' en 'Parijs-Roubaix'



Doelbewust, dat zei hij niet he; hij zei dat hij blijkbaar niet kan sturen...
Begrijpelijk dat hij ontgoocheld is toch, dat zal wel koelen zonder blazen.

Btw, dat is zijn mening en niet noodzakelijk de mijne.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie