wie neemt welke trui in Parijs
-
- Forum-lid
geel: andy schleck
wit: gesink
groen: Cavendish
bolletjes: Vinokourov (hij wou daar wel voor gaan las ik?)
wit: gesink
groen: Cavendish
bolletjes: Vinokourov (hij wou daar wel voor gaan las ik?)
Ik zie ook veel voeckler op de bolletjes trui. Alhoewel hij vaak ontsnapt en dan punten voor deze trui zal pakken moet hij in de echte bergen wel altijd passen.
Over mijn fiets mogen ze lullen, zolang ze maar niet over mijn lul fietsen.
Zojuist gelezen in het AD:
Alberto Contador kan deelnemen aan de Ronde van Frankrijk. De hoorzittingen bij het internationaal sporttribunaal CAS zijn verplaatst van juni naar begin augustus, waardoor de Spanjaard in juli kan proberen voor de vierde keer de Tour te winnen.
Zijn tourdeelname was onzeker, omdat hij zich aanvankelijk komende maand bij het CAS moest verantwoorden voor een vermeende dopingzaak. Het sporttribunaal bevestigde dinsdag dat de zaak nu pas van 1 tot en met 3 augustus wordt behandeld.
Dacht dat er zelfs nog sprake was van een behandeling ten tijde van de tour. Maar dat is nu gelukkig niet het geval.
Alberto Contador kan deelnemen aan de Ronde van Frankrijk. De hoorzittingen bij het internationaal sporttribunaal CAS zijn verplaatst van juni naar begin augustus, waardoor de Spanjaard in juli kan proberen voor de vierde keer de Tour te winnen.
Zijn tourdeelname was onzeker, omdat hij zich aanvankelijk komende maand bij het CAS moest verantwoorden voor een vermeende dopingzaak. Het sporttribunaal bevestigde dinsdag dat de zaak nu pas van 1 tot en met 3 augustus wordt behandeld.
Dacht dat er zelfs nog sprake was van een behandeling ten tijde van de tour. Maar dat is nu gelukkig niet het geval.
Dinictus schreef:Ik zie ook veel voeckler op de bolletjes trui. Alhoewel hij vaak ontsnapt en dan punten voor deze trui zal pakken moet hij in de echte bergen wel altijd passen.
Jalabert heeft hem een paar keer gewonnen...
dan zet ik veel geld op contador! das niet normaal hoe goed en mooi die kan klimmen de tijdrijden ookstephan68 schreef:Zojuist gelezen in het AD: