Ik rijd een jaartje of 2 met een Polar CS100 en sinds het nieuwe seizoen werkt de hartslagmeter/weergave niet meer. Nu heb ik hier 3 verschillende borstbanden liggen: 2 T31 coded en 1 ongecodeerde die alle drie nog werken op een los Polar horloge, tot op ruim een meter afstand. Dus de hartslagbanden zijn nog OK. Met de CS100 van alles geprobeerd: in diverse sessies het ding dicht bij de borst/band gehouden, meer water tussen borstband en borst gewreven, alles zonder resultaat.
Ga ik gisteren een rondje met een paar maten rijden, zonder borstband want dat heeft toch geen zin, pikt de CS100 opeens signaal van een maat die naast me rijdt. Fijn dat ik weet dat hij een hartslagje 146 heeft, maar ik had liever die van mezelf gezien.
How can that now???
Geen hartslag op Polar CS100
[quote="Anaszi2.0"]Heb je het al handmatig gechecked? [/quote]
Wat bedoel je daarmee?
[quote="rob74"]De cs100 werkt alleen met gecodeerde banden. En de CS100 werkt vaak slecht. Hier zijn al topics over vol geschreven.[/quote]
Ik zie inderdaad 2 topics met wat kommer & kwel. Maar goed, aangezien die 't altijd goed heeft gedaan dacht ik eens een second-opinion te vragen. Maar bedankt voor het noemen daarvan, ik spit ze daar ook nog eens door.
Wat bedoel je daarmee?
[quote="rob74"]De cs100 werkt alleen met gecodeerde banden. En de CS100 werkt vaak slecht. Hier zijn al topics over vol geschreven.[/quote]
Ik zie inderdaad 2 topics met wat kommer & kwel. Maar goed, aangezien die 't altijd goed heeft gedaan dacht ik eens een second-opinion te vragen. Maar bedankt voor het noemen daarvan, ik spit ze daar ook nog eens door.