Hartslagmeter werkt niet goed
- plantagenet
- Forum-lid
Even dit topic 'her-introduceren'.
Wat is nu eigenlijk het meet-principe van de hartslagmeter? Ik wil nml ook een hartslagmeter kopen en nu vraag ik mij af hoe de hartslag gemeten wordt.
Mijn lichaams-bouw is zo dat ik een redelijk kuiltje in mijn borst heb, ter hoogte van mijn hart, waardoor ik me afvraag of een hartslag meter (bortsband) wel goed kan werken bij mij (ik voorzie niet voldoende contact tussen de meter en de huid).
Kan iemand mij vertellen hoe één en ander werkt, en is er ook een andere meet-plaats
(bv pols) om de hartlsag nauwkeurig te monitoren?
Wat is nu eigenlijk het meet-principe van de hartslagmeter? Ik wil nml ook een hartslagmeter kopen en nu vraag ik mij af hoe de hartslag gemeten wordt.
Mijn lichaams-bouw is zo dat ik een redelijk kuiltje in mijn borst heb, ter hoogte van mijn hart, waardoor ik me afvraag of een hartslag meter (bortsband) wel goed kan werken bij mij (ik voorzie niet voldoende contact tussen de meter en de huid).
Kan iemand mij vertellen hoe één en ander werkt, en is er ook een andere meet-plaats
(bv pols) om de hartlsag nauwkeurig te monitoren?
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Hier vind je meer info
volgens mij kan je de sensor ook op je rug doen (ter hoogte van je hart)
ik heb namelijk een keer een fietsshirt (edit: broek met bretels) gezien waarbij je de zender van de polar wearlink op de rug van het shirt kan klikken ipv de band
edit: deze dus: http://www.futurumshop.nl/hartslagmeter ... ndro.whtml
ik heb namelijk een keer een fietsshirt (edit: broek met bretels) gezien waarbij je de zender van de polar wearlink op de rug van het shirt kan klikken ipv de band
edit: deze dus: http://www.futurumshop.nl/hartslagmeter ... ndro.whtml
accepteren kun je leren!
-
sjefjanssen
- Forum-lid
[quote="Plantagenet"]Even dit topic 'her-introduceren'.
(bv pols) om de hartlsag nauwkeurig te monitoren? [/quote]
De hartslag wordt d.m.v. twee meetplekken op de borstband doorgegeven.Deze zitten links en rechts vanuit het midden v.d borstband.Het middelpunt van de borstband is niet het meetpunt voor de hartslag meting.
Groet, Sjef
(bv pols) om de hartlsag nauwkeurig te monitoren? [/quote]
De hartslag wordt d.m.v. twee meetplekken op de borstband doorgegeven.Deze zitten links en rechts vanuit het midden v.d borstband.Het middelpunt van de borstband is niet het meetpunt voor de hartslag meting.
Groet, Sjef
-
marcvmegroot
- Forum-lid
[quote="spietpiet"]Bij de Action, 6 op een kaart voor ongeveer 0,80 .
Volgens mij Chinese batterijen, van de Hema zijn Varta's en beter van kwaliteit.[/quote]
Die van de Action gaan 2 weken mee en zijn dan al leeg.
Beter is gewoon goede batterijen te kopen en die gaan ongeveer 1/2 jaar mee.
Marc
Volgens mij Chinese batterijen, van de Hema zijn Varta's en beter van kwaliteit.[/quote]
Die van de Action gaan 2 weken mee en zijn dan al leeg.
Beter is gewoon goede batterijen te kopen en die gaan ongeveer 1/2 jaar mee.
Marc
people are strange when you\'re a stranger
- plantagenet
- Forum-lid
Weer of geen weer....één van twee is er altijd