Easton ec90 aero of zipp 808
Het zijn 2 verschillende soorten wielsets. De Easton wielset is 58mm hoog en de Zipps 82, een groot verschil aangezien de Easton wielen bijna altijd te gebruiken zijn, en de Zipps niet met veel wind.
Je kan beter uitkijken naar Zipp 404, die hebben/hadden namelijk dezelfde velgen als Easton. Verder ken ik iemand die rijdt op Eastons met veel plezier.
Je kan beter uitkijken naar Zipp 404, die hebben/hadden namelijk dezelfde velgen als Easton. Verder ken ik iemand die rijdt op Eastons met veel plezier.
Anti-Spacers!
-
mistral360
- Forum-lid
je kan ook een combi-set bestellen met achter een 808 en voor 404 vind ik persoonlijk een verschrikkelijk mooi gezicht
-
mister_arby
- Forum-lid
miss is het verstandig om te vertellen wat je er mee wilt gaan doen? er zijn vele mogelijkheden..
Zipp velgen zijn de laatste jaren wel sterk verbeterd, de vele verhalen over scheurende velgen kom je dan ook niet vaak meer vaak tegen. Easton gebruikt(e) inderdaad Zipp 404 velgen zonder dimples voor hun wielen.
Maar het is zoals gezegd handig om te vermelden hoe je ze in wilt gaan zetten...
Maar het is zoals gezegd handig om te vermelden hoe je ze in wilt gaan zetten...
"Courir, c\'est mourir un peu" - T. Krabbé
- amclassic-fan
- Forum-lid HC