Bontrager Classics wielenset
Ik zag onlangs dat Bontrager een mooi prijs/kwaliteit wielensetje heeft, de Classics. Jammer genoeg heeft Trek Benelux geen setje meer op stock en is momenteel ook geen datum gekend dat er nieuwe zouden binnen komen... Weet iemand waar ik nog een setje zou kunnen vinden voor een mooi prijsje?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
[quote="Patrickh"]Met wat voor 'n body .
Voor shimano hebben ze bij salden 'n setje voor 239 euro[/quote]
Ik kan beide gebruiken. Liefst eentje voor Campa, maar voor Shimano kan ik ook nog een trainingssetje hebben. Hebben ze bij Salden echt geen Campa compatible setje? Ik kan het daar wel laten ophalen.
Voor shimano hebben ze bij salden 'n setje voor 239 euro[/quote]
Ik kan beide gebruiken. Liefst eentje voor Campa, maar voor Shimano kan ik ook nog een trainingssetje hebben. Hebben ze bij Salden echt geen Campa compatible setje? Ik kan het daar wel laten ophalen.
-
zapperdeflap
- Forum-lid
Grt. Zapp
Ok, thx. Ik heb ze bij mijn fietsenmaker (stonden daar in de fiets van een klant) eens goed bekeken en dit lijken met prijs/kwaliteit behoorlijk mooie trainingswieletjes!
Als er geen Dtswiss assen in zitten, kan je beter voor een handgespaakt Open Pro o.i.d. gaan. In mijn Trek, zaten Race Lite's daar heb ik ondertussen al beide assen van moeten ververvangen en ze blijven ook niet zo lang goed gespannen, in tegenstelling tot mijn Race X Lite's. Maar die Race Lite's zijn ook van '06, misschien heeft Bontrager z'n goedkopere wielen nu wel in orde...
Heb je wellicht ook interesse bij een setje Bontrager race lite? Het achterwiel (velg) is gloednieuw (nog geen 30km mee gereden) omdat er een scheurtje bij de nippel zat. Het voorwiel is 2 jaar oud, maar zeker niet versleten (fiets niet zo veel). DT Swiss naven.
175 euro zijn ze van jou. Shimano body.
175 euro zijn ze van jou. Shimano body.
What the mind can conceive and believe, it can achieve
Niet de DT Swiss 240s naven die wel in de Race X Lite's zitten, maar "Formula" naven.
Verder worden ze nieuw voor 199,- bij 12Go aangeboden.
Dan zou je nog beter voor die Classics kunnen gaan: op roadbikereview is iemand die ze vergelijkt met de Race Lite's, en hij vindt de Classcis een stuk beter: link
Dan zou je nog beter voor die Classics kunnen gaan: op roadbikereview is iemand die ze vergelijkt met de Race Lite's, en hij vindt de Classcis een stuk beter: link
[quote="Rufio"]Niet de DT Swiss 240s naven die wel in de Race X Lite's zitten, maar "Formula" naven.
Dan zou je nog beter voor die Classics kunnen gaan: op roadbikereview is iemand die ze vergelijkt met de Race Lite's, en hij vindt ze een stuk beter: link
[/quote]
De race lite wielen zijn echt van slechte kwaliteit. Kapotte spaken en slechte naven. De race x lite versie (dt swiss) is wel van hoog niveau. Ik reed met beide, vandaar.

Dan zou je nog beter voor die Classics kunnen gaan: op roadbikereview is iemand die ze vergelijkt met de Race Lite's, en hij vindt ze een stuk beter: link
[/quote]
De race lite wielen zijn echt van slechte kwaliteit. Kapotte spaken en slechte naven. De race x lite versie (dt swiss) is wel van hoog niveau. Ik reed met beide, vandaar.
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;