[quote="Moustache"]Volgens mij is hij buiten Ebay om hier het goedkoopste.[/quote]
Ik heb 'm voor die prijs ( 335) vorige week bij 4PDA.nl gekocht. Snelle levering en attente reactie op vragen.
Helaas is mij Edge alweer kapot. Zie deze topic. De telefonische helpdesk reageerde: "Stuur 'm maar terug. Waarschijnlijk sturen we je een andere, want dat ding is nog nieuw".
Ook de service lijkt dus OK.
garmin ege 705 bundel
-
ericpeters
- Forum-lid HC
[quote="Binkie4"][quote="Moustache"]Volgens mij is hij buiten Ebay om hier het goedkoopste.[/quote]
Ik heb 'm voor die prijs ( 335) vorige week bij 4PDA.nl gekocht. Snelle levering en attente reactie op vragen.
Helaas is mij Edge alweer kapot. Zie deze topic. De telefonische helpdesk reageerde: "Stuur 'm maar terug. Waarschijnlijk sturen we je een andere, want dat ding is nog nieuw".
Ook de service lijkt dus OK.[/quote]
Had je de Reset geprobeerd?
Had je de Reset geprobeerd?

[quote="ericpeters"][quote="Binkie4"][quote="Moustache"]Volgens mij is hij buiten Ebay om hier het goedkoopste.[/quote]
Had je de Reset geprobeerd?[/quote]
Ja, dat meldde ik overigens ook al in de tekst. Maar dat haalde niets uit. Ik heb 'm terug geestuurd. Met een beetje geluk heb ik vrijdag of zaterdag een nieuwe in huis.
Had je de Reset geprobeerd?[/quote]
Ja, dat meldde ik overigens ook al in de tekst. Maar dat haalde niets uit. Ik heb 'm terug geestuurd. Met een beetje geluk heb ik vrijdag of zaterdag een nieuwe in huis.
bij 4pda is die met harslagmeter en cadans?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
[quote="Livio Livius"][quote="Amclassic-fan"]Ik heb er vanmiddag eentje bij Digital Street besteld (319 incl verzendkosten). Voor nog geen 10 verschil ga ik het niet de in GB bestellen, bestel ik het liever in Nederland mocht ik ooit de garantie nodig hebben.[/quote]
Is dit niet de Garmin Edge 705 HR dus zonder cadance/snelheidsmeter voor euro 313.00? De bundel kost bij Digital Street euro 334,00.[/quote]
Jaw klopt, had niet gezien dat 't over de bundel ging. Cadans had ik geen interesse in dus was de bundel ook niet interessant voor mij.
Is dit niet de Garmin Edge 705 HR dus zonder cadance/snelheidsmeter voor euro 313.00? De bundel kost bij Digital Street euro 334,00.[/quote]
Jaw klopt, had niet gezien dat 't over de bundel ging. Cadans had ik geen interesse in dus was de bundel ook niet interessant voor mij.