Nieuwe livestrong kleding
Ja, dit is "gewoon" de naam van de beloftenploeg (U23= Under 23 years) van Trek/Lance Armstrong/Livestrong. Vergelijkbaar met bijv. de continentale wielerploeg van de Rabobank waar Theo Bos nu bij rijdt.
Mooie kleding, zeker zo'n wit steje met daarbij de Bontrager RXL schoenen in het wit daarbij!
De zwarte kleding lijkt uiteraard het meest op "oude" Livestrong kleding (zwart/geel).
Ziet er in het echt naar mijn mening een stuk beter uit dan op de meeste plaatjes van I-netshops. De kleuren zijn in real-life wat scherper/harder.
Mooie kleding, zeker zo'n wit steje met daarbij de Bontrager RXL schoenen in het wit daarbij!
De zwarte kleding lijkt uiteraard het meest op "oude" Livestrong kleding (zwart/geel).
Ziet er in het echt naar mijn mening een stuk beter uit dan op de meeste plaatjes van I-netshops. De kleuren zijn in real-life wat scherper/harder.
Gang is alles!!
-
vjenne-racer
- Forum-lid
Bedankt voor de tip! Ziet er zeer netjes uit die kleding en ga deze denk ik bestellen.....
-
vjenne-racer
- Forum-lid
Welke maat heb je besteld bij de LAF Shop dan want ik wil daar ook wat bestellen, maar weet niet hoe het uit valt.....
-
leonc180benz
- Forum-lid
Ik heb shirt besteld bij www.12gotrading.com. Betreft zwarte uitvoering. Geweldig shirt. Ik wil ook graag de livestrong kleding aanschaffen, waarmee Armstrong zelf mee koerst. Deze is alleen te verkrijgen in Amerika?
Gr,
Leon
Gr,
Leon
Leonc180Benz schreef:Ik heb shirt besteld bij http://www.12gotrading.com. Betreft zwarte uitvoering. Geweldig shirt. Ik wil ook graag de livestrong kleding aanschaffen, waarmee Armstrong zelf mee koerst. Deze is alleen te verkrijgen in Amerika?
Gr,
Leon
Het geel/zwarte shirt op de LAF site is alleen daar te bestellen. Ik heb aan hun eerder de vraag gesteld of dat ook in de EU beschikbaar is maar dat is niet het geval. Bestellen in de US betekend vrijwel zeker een heffing bij import. Helaas heb ik dat zelf ook onder vonden waardoor de twee shirts die ik besteld had redelijk duur uitvielen.
-
rodelantaarn
- Forum-lid
De kledingset is ook verkrijgbaar bij Hopmans. Nagenoeg dezelfde prijs als bij 12gotrading.
Wie het laatst lacht.....is traag van begrip...
-
DeletedUser02
- Forum-lid HC
mcmbunck schreef:De shipping vanuit de US is $13, wat meevalt. De heffing van de douane zit er de ene keer wel bij de andere keer niet, maar net of je geluk hebt. Btw, je steunt er meteen een goed doel mee...
Mijn tip hiervoor is om het niet per koeriersdienst te bestellen (Geen UPS/DHL/USPS). Gewone brief en pakketpost word niet gecontroleerd.