Forumrit Twente
-
tomkolkman
- Forum-lid
In navolging op de forumrit van vorig jaar leek het me wel wat om weer een forumritje te plannen. Bij deze een oproep aan iedereen die wel mee wil door het Twentse landschap laat even een berichtje achter. Bij genoeg animo kan het een en ander wat concreter worden uitgewerkt.
Het zal eenzelfde soort tocht worden als vorig jaar. Dit betekent dus een 100 - 120 km wat neer komt op +/- 4 uurtjes fietsen. De tocht zal op 27 maart zijn en het vertrekpunt bij Frans op den Bult.
Als je mee wilt zet je naam dan even in het lijstje.
1. TomKolkman
2. Girlinred
3. PFW
4. Ponsteen
5. Broer Ponsteen
6. Epotheker
7. Steven250
Vertrek om 10:00 uur in de Zomertijd!
Het zal eenzelfde soort tocht worden als vorig jaar. Dit betekent dus een 100 - 120 km wat neer komt op +/- 4 uurtjes fietsen. De tocht zal op 27 maart zijn en het vertrekpunt bij Frans op den Bult.
Als je mee wilt zet je naam dan even in het lijstje.
1. TomKolkman
2. Girlinred
3. PFW
4. Ponsteen
5. Broer Ponsteen
6. Epotheker
7. Steven250
Vertrek om 10:00 uur in de Zomertijd!
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
Het hangt natuurlijk af van hoever en wanneer, maar interesse is er zeker.
Als er inderdaad wat concrete informatie gegeven wordt dan kan ik kijken dat het mogelijk is.
Maar interesse is er zeker, altijd mooi om door(voor mij) onbekend terrein te fietsen.
Maar interesse is er zeker, altijd mooi om door(voor mij) onbekend terrein te fietsen.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
-
tomkolkman
- Forum-lid
Startpost wat aangepast
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
-
tomkolkman
- Forum-lid
De startplaats was de vorige keer bij Frans op den Bult in Hengelo. Ik heb nog geen idee waar de meest centrale startplaats is. Zijn er hier voorkeuren voor?
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
[quote="tomkolkman"]De startplaats was de vorige keer bij Frans op den Bult in Hengelo. Ik heb nog geen idee waar de meest centrale startplaats is. Zijn er hier voorkeuren voor?[/quote]
Ja frans op den Bult, kunnen jullie daarna een wedstrijdje schnitzel eten doen a 1kg
Wij hebben denk ik ook wel interesse, maar niet op 3 april
Ja frans op den Bult, kunnen jullie daarna een wedstrijdje schnitzel eten doen a 1kg
Wij hebben denk ik ook wel interesse, maar niet op 3 april
~live fast, die young ~
-
bottecchia
- Forum-lid
Ik heb zeker interesse want ik heb nog nauwelijks in die omgeving gereden. Maar het zal lastig worden om een gaatje in de agenda te vinden.
Van de genoemde data is voor mij alleen 1 mei nog een optie maar zelfs dat is onder voorbehoud. Op 30 april staat namelijk Mons-Chimay-Mons op het programma. Hou met mij dus maar geen rekening bij het plannen.
Van de genoemde data is voor mij alleen 1 mei nog een optie maar zelfs dat is onder voorbehoud. Op 30 april staat namelijk Mons-Chimay-Mons op het programma. Hou met mij dus maar geen rekening bij het plannen.
[quote=".Jeroen."]Heb je ook al iets van een startplaats in gedachten?[/quote]
Ik zou je evt. wel ergens op kunnen pikken en samen daar heen te gaan (ik weet niet of je daarom deze vraag stelde). Op dit moment heb ik nog niet de beschikking over een auto waar twee fietsen in passen, maar als het goed is aan het eind van deze maand wel.
Ik zou je evt. wel ergens op kunnen pikken en samen daar heen te gaan (ik weet niet of je daarom deze vraag stelde). Op dit moment heb ik nog niet de beschikking over een auto waar twee fietsen in passen, maar als het goed is aan het eind van deze maand wel.