Windgeruis
Ik mag graag een rondje hardlopen en een belangrijk verschil met fietsen is de rust die er dan heerst omdat je niet de hele tijd met je hoofd vol in de wind zit. Ik ben daarom op zoek naar een oplossing voor het verminderen van het windgeruis tijdens het fietsen. Heeft iemand daar een oplossing voor ? Ik zag http://www.slipstreamz.com/content.asp?subID=8 , misschien is er iemand die ervaring met die dingen heeft ?
Windgeruis-spoiler
Windgeruis-spoiler
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Oordopjes lijkt me nou niet echt handig ivm overig verkeerslawaai. Ik ervaar windgeruis juist als ontspanning. Kan ik heerlijk in mezelf opgaan als ik alleen rij. Overigens heb ik me er nog nooit aan gestoord.
- jeroenkuiper
- Forum-lid
huh.... daar hou ik me nou niet echt mee bezig als ik op de fiets zit om eerlijk te zijn.... oordopjes lijken mij ook niet de beste oplossing...
maar die windspoilers is ook mooi dubbelop... geven aan dat je door gemis aan windgeruis beter bewust raakt van je omgeving.....
waarna ze paar regels aangeven dat er een speciale opening inzit om een oordopje van je mp3 speler in te plaatsen.... nee, dan ben je je goed bewust van je omgeving met een mp3 in je oren..
maar die windspoilers is ook mooi dubbelop... geven aan dat je door gemis aan windgeruis beter bewust raakt van je omgeving.....
waarna ze paar regels aangeven dat er een speciale opening inzit om een oordopje van je mp3 speler in te plaatsen.... nee, dan ben je je goed bewust van je omgeving met een mp3 in je oren..
Je moet harder rennen haha....
Maar heel zacht je mp3 speler aan, ik rijd zelf nauwelijks met muziek omdat het alleen maar gedoe geeft om de haverklap gaan de dopjes uit, moet je de draad goed leggen etc dat gaat ten koste van mijn inspanning op de fiets.
Maar ik dacht misschien aan disco oordopjes? Deze kun je laten maken of voor een euro bij house feesten krijgen. Deze laten bepaalde frequenties niet door andere weer wel, dus geen idee of het werkt eigenlijk.
Maar heel zacht je mp3 speler aan, ik rijd zelf nauwelijks met muziek omdat het alleen maar gedoe geeft om de haverklap gaan de dopjes uit, moet je de draad goed leggen etc dat gaat ten koste van mijn inspanning op de fiets.
Maar ik dacht misschien aan disco oordopjes? Deze kun je laten maken of voor een euro bij house feesten krijgen. Deze laten bepaalde frequenties niet door andere weer wel, dus geen idee of het werkt eigenlijk.
-
stillekracht
- Forum-lid
Geniet er van!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik snap dan het gevoel van de TS wel weer. Afgelopen zondag ruim een uur continue tegen die stevige wind in zitten beuken en dan wordt het inderdaad wel vermoeiend aan je kop.
Maar ja, je weet gewoon dat het erbij hoort en na het zuur komt het zoet: mee-wind naar huis
Maar ja, je weet gewoon dat het erbij hoort en na het zuur komt het zoet: mee-wind naar huis
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
ijzerenbriek
- Forum-lid
Alp d'Huez53:15 schreef:Oordopjes lijkt me nou niet echt handig ivm overig verkeerslawaai.
Maakt niet veel verschil, woon/werk heb ik zo een 15 km parcours dat in theorie verkeersvrij is. Af en toe is er toch wel eentje die dat aan zijn laars lapt. Heb me zo al enkele keren een bult geschrokken omdat er een auto van achter je komt als je tegen wind aan het fietsen bent want met die wind in je oren hoor je ze echt niet komen.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
-
campasuper
- Forum-lid
Ideetje: Koop een Tacx oid.
Dan zit je nooit met je hoofd in de wind en kun je ook zonder gevaarlijke situaties een MP3 in je oren proppen
Dan zit je nooit met je hoofd in de wind en kun je ook zonder gevaarlijke situaties een MP3 in je oren proppen
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders