Ik doelde meer op zijn fysieke omvang

Diogenes
Fiets Magazine nr. 5-2025 (incl. de zomer special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Timo 2.0 schreef:Smeets gaat echt niet fietsen en/of afvallen. Aan het einde van het gesprek begon hij al te sputteren dat overgewicht bij hem in de familie zit, genetisch is (wat de prachtige sneer van Appelman opleverde: "ja, dat zag ik meteen" ) en toen Veldkamp en Appelman aandrongen op hoe Smeets het nou daadwerkelijk gaat aanpakken kapte hij het onderwerp af door via een héél doorzichtig bruggetje naar de quiz te gaan.
GastheerG schreef: Verder is het simpel: iemand mag Smeets geweldig vinden, maar iemand mag hem ook walgelijk vinden.
Nou, nog eentje dan... "Wat je zegt, ben je zel-luf. Nanana-nanah."GastheerG schreef:dummy schreef: Dikke kans dat Mart ook zo over jou denkt.
Heel veel andere liedjes heb je niet he:D
Eigenlijk gaat dit topic over wat wij van ene Bart Veldkamp vinden. En dan met name of we hem eveneens een obnoxious idioot vinden.Het gaat er in dit topic ook niet om wat Mart van ons vindt maar wat WIJ van hem vinden.
Daarnaast wordt Mart door ONS betaald dus mogen we daar ook wat van vinden.
Ach ja, misschien heb je gelijk en moet ik me er helemaal niet mee bemoeien, maar ik vind het nogal goedkoop om op een anoniem forum iemand te beledigen, zeker als het niet ter zake doet (en je hoogstwaarschijnlijk de betreffende persoon niet eens persoonlijk kent, of ooit gesproken hebt). Je zou hier op een fietsforum mogen verwachten dat renners op hun fietsprestaties beoordeeld worden, en o.a. over de manier waarop presentatoren hun radio- of tv-programma's presenteren. Althans, dat is mijn simpele gedachte.Overigens wekt Mart niet de indruk iets van anderen te vinden. Daar is toch enige empathie voor nodig en daar heb ik hem nog niet op kunnen betrappen.
En als Mart duidelijk wil maken wat hij van ons vindt dan opent hij maar lekker een eigen topic. Hij is op de hoogte van dit topic/forum.
Verder is het simpel: iemand mag Smeets geweldig vinden, maar iemand mag hem ook walgelijk vinden.