Ik heb van de week een Hac 5 gekocht. Alleen kom ik er niet helemaal uit met de programmatjes op de computer.
Als ik de ritten upload en ze op mijn scherm heb zou ik graag aparte delen van de rit selecteren. Byv een enkele klim. Heeft iemand een idee hoe dit moet. Bij Polar was dit vrij makkelijk te selecteren maar het is me tot nu toe niet gelukt. Ook ben ik er nog niet achter hoe ik op het hac computertje zelf de gereden files kan bekijken. Wie kan mij helpen bedankt
Hac 5, Hactronics, Ciclotour
Hallo Thomas,
De hac's blinken niet uit in gebruikers vriendelijkheid. Ik heb zelf en HAC4Pro+ en volgens mij werkt de software hetzelfde. Ik heb een word-document met daarin allerlei "weetjes" (o.a. van Buzz). Daarin staat ook hoe je een klim uit een rit kan selecteren.
Je 2e vraag mbt de gereden files: Volgens mij kan dat niet op "de klok" zelf. Je moet de data eerst op je PC zetten en dan kan je de verschillende ritjes apart bekijken.
Stuur me een pm met je e-mail adres en ik stuur je het word doc.
De hac's blinken niet uit in gebruikers vriendelijkheid. Ik heb zelf en HAC4Pro+ en volgens mij werkt de software hetzelfde. Ik heb een word-document met daarin allerlei "weetjes" (o.a. van Buzz). Daarin staat ook hoe je een klim uit een rit kan selecteren.
Je 2e vraag mbt de gereden files: Volgens mij kan dat niet op "de klok" zelf. Je moet de data eerst op je PC zetten en dan kan je de verschillende ritjes apart bekijken.
Stuur me een pm met je e-mail adres en ik stuur je het word doc.
Leef! Fiets!
Klik met de control toets ingedrukt op een beginpunt van de berg. Houd de linkermuistoets (en ook de controltoets) ingedrukt en ga naar het einde van de berg. Laat de muistoets los en je krijgt een schermpje dat de uphill effort calculation weergeeft.
In het schermpje zie ik o.a. afstand, gemiddeld stijgingspercentage, hoogtemeters, gereden tijd, wattage en gemiddelde snelheid.
Met het plusje aan de linkerkant van het scherm kun je inzoomen op de rit zodat je nauwkeuriger kunt selecteren.
Op de HAC5 kun je alleen de gegevens van de laatste rit aflezen zoals afstand, hoogtemeters, rittijd, gemiddelde en maximale snelheid, gemiddelde en maximale hartslag, cadans enz. Informatie over voorgaande ritten kun je alleen in Ciclotour nakijken.
In het schermpje zie ik o.a. afstand, gemiddeld stijgingspercentage, hoogtemeters, gereden tijd, wattage en gemiddelde snelheid.
Met het plusje aan de linkerkant van het scherm kun je inzoomen op de rit zodat je nauwkeuriger kunt selecteren.
Op de HAC5 kun je alleen de gegevens van de laatste rit aflezen zoals afstand, hoogtemeters, rittijd, gemiddelde en maximale snelheid, gemiddelde en maximale hartslag, cadans enz. Informatie over voorgaande ritten kun je alleen in Ciclotour nakijken.