Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

nieuwe polar cs100 doet het niet

laut
Forum-lid

laut 21 jul 2009 18:27

Vanmiddag mn nieuwe polar cs100 ontvangen, begin dolenthausiast mn pakketje open te maken, handleiding er bij en installeren maar...dacht ik. Volgens de handleiding moet je op de middenste knop drukken om er voor te zorgen dat ie aan gaat. Dat heb ik dus al een keer of 50 geprobeerd maar hij doet niks . Andere knoppen indrukken werkt ook niet. Gekeken of er wel een batterij in zat, die zit er wel in (Heb m er niet uitgehaald). Heeft iemand nog een gouden tip om m aan de praat te krijgen? Heb m besteld bij futurumshop, heb al geprobeerd te bellen, maar ze nemen niet op. Naja anders stuur ik m morgen wel terug, had zo graag vanaaf nog even een rondje gemaakt met mn nieuwe speeltje helaas pindakaas!
:D

pietr
Forum-lid

pietr 21 jul 2009 18:35

Zit er misschien een beschermplaatje op je batterij? Dat gebeurt vaak zodat de batterij niet kan leeglopen. Anders de batterij eruit halen, even wrijven en dan terug stoppen.

Misschien is de batterij toch op, kun je hem doormeten?
Scott Addict SE
Bulls Copperhead 3

laut
Forum-lid

laut 21 jul 2009 19:01

hmm het lijkt wel alsof er een beschermlaagje op zit idd, maar krijg dat doffe laagje er niet af. Wrijven helpt ook niet...
Helaas kan ik de batterij niet doormeten..
he bah, stomstomstom!
:D

pietr
Forum-lid

pietr 21 jul 2009 19:05

Je kunt misschien naar de juwelier. Die kan hem doormeten en eventueel een nieuwe verkopen.

Anders rest je niets anders dan return to sender. Jammer.
Scott Addict SE
Bulls Copperhead 3

Plaats reactie