Mooi weer rijder of niet?
Ik ben niet vies van een beetje water, maar zoals het nu is blijf ik binnen.
Zijn er renners die in weer en wind gaan rijden zonder dat ze verplichting hebben van een wedstrijd.
Of ben ik dan echt een mooi weer rijder?
Zijn er renners die in weer en wind gaan rijden zonder dat ze verplichting hebben van een wedstrijd.
Of ben ik dan echt een mooi weer rijder?
eigenwijs is ook wijs...
Leuk topic nu ik met mijn laptop op schoot naar buiten zit te staren...
In principe vertrek ik niet met regen, hooguit word je dan onderweg overvallen. Kan wel zijn als er een toertocht gepland staat dat ik met regen vertrek. Nu ziet het er overigens wel erg vervelend uit, maar komende week wordt het mooi én ik zit dan in ZLimburg.
In principe vertrek ik niet met regen, hooguit word je dan onderweg overvallen. Kan wel zijn als er een toertocht gepland staat dat ik met regen vertrek. Nu ziet het er overigens wel erg vervelend uit, maar komende week wordt het mooi én ik zit dan in ZLimburg.
Geen haar op mijn hoofd die er nu over peinst om te gaan fietsen.
Ik heb geen 'verplichtingen' meer dit seizoen. Geen cyclo op me op voor te bereiden, geen wedstrijden vandaag. Ik blijf gewoon lekker binnen. Fietsen moet wel leuk blijven!
Ik heb geen 'verplichtingen' meer dit seizoen. Geen cyclo op me op voor te bereiden, geen wedstrijden vandaag. Ik blijf gewoon lekker binnen. Fietsen moet wel leuk blijven!
Live fast; die young. mijn blog
Het fietsen in regen is niet mijn ding, maar het nadien schoonmaken van m'n fiets is ook niet een liefhebberij.
Dan liever met harde wind naar buiten, daar kun je tenminste nog genot van hebben als je 'm in de rug hebt.
Zo, dan ga ik nu maar weer aan 't verven (binnen!)
Dan liever met harde wind naar buiten, daar kun je tenminste nog genot van hebben als je 'm in de rug hebt.
Zo, dan ga ik nu maar weer aan 't verven (binnen!)
-
zapperdeflap
- Forum-lid
Wordt net wakker met 'n houtekop,
wilde er wat extra bloed door laten pompen,
maar dat kan helaas niet op de fiets met dit pokken weer.
Moet maar iets anders verzinnen
wilde er wat extra bloed door laten pompen,
maar dat kan helaas niet op de fiets met dit pokken weer.
Moet maar iets anders verzinnen
Grt. Zapp