u heeft geen rechten om dit object te bekijken?
Bij mij is er ook een bug merkbaar. Als ik naar de 'vorige' pagina wil, of op een pagina nummer klik wordt ik terug gestuurd naar de forumhomepage. Maar zoals ik al elders las zijn er momenteel meerdere bugs en is men hard aan het werk.
-
martijnblaas
- Forum-lid
ik wordt als ik in het forum racefietsen naar de volgende pagina wil gaan maakt niet uit welke verwezen naar het forumbeheer:S
Redbull Pro Team 4000, Dura-Ace, Reynolds, PRO, Selle Italia
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
gaisdergerman
- Forum-lid
[quote="lancev7"]Bij mij is er ook een bug merkbaar. Als ik naar de 'vorige' pagina wil, of op een pagina nummer klik wordt ik terug gestuurd naar de forumhomepage. Maar zoals ik al elders las zijn er momenteel meerdere bugs en is men hard aan het werk.[/quote]
idem dito
idem dito
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
[quote="SanRob"]Heb hetzelfde probleem, weet iemand al waar het aan kan liggen?[/quote]
Uh ja, er zijn door de verhuizing nog al wat problemen ontstaan, vooral achter de schermen. Voor de gebruikers ging er alleen bij sommige iets mis met de layout van het forum en op frontpage deden sommige foto's 't niet. Wij kunnen echter bijna niets meer, topics verplaatsen kan niet, attachments verwijderen ook niet, IP adressen kloppen niet meer en zo nog een aantal zaken.
Waarschijnlijk heeft er iemand bij het bedrijf wat de boel beheerd in een reparatie poging de nodige links om 't leven geholpen. Ze weten dat er van alles mis is, dus we kunnen alleen maar afwachten tot 't opgelost is.
Uh ja, er zijn door de verhuizing nog al wat problemen ontstaan, vooral achter de schermen. Voor de gebruikers ging er alleen bij sommige iets mis met de layout van het forum en op frontpage deden sommige foto's 't niet. Wij kunnen echter bijna niets meer, topics verplaatsen kan niet, attachments verwijderen ook niet, IP adressen kloppen niet meer en zo nog een aantal zaken.
Waarschijnlijk heeft er iemand bij het bedrijf wat de boel beheerd in een reparatie poging de nodige links om 't leven geholpen. Ze weten dat er van alles mis is, dus we kunnen alleen maar afwachten tot 't opgelost is.