Cannondale of felt?
Ik wil even reageren op CAS.
Ik ben de eigenaar van de felt. Dat van het gele stuurlint mee eens het is lelijk maar dat komt omdat het frame twee week oud is en het seizoen bijna voorbij dus als ik er nu een nieuw stuurlint omheen doe dan word die vet vies. Het vistavoorwiel is laatst kapot gegaan dus moet nog even een setje wielen kopen;). En dat je commentaar hebt op mijn pakje vind ik wel een beetje een kansloos weetje hoe handig dit pakje is tijdens wedstrijden je ziet altijd je renners.
Ik ben de eigenaar van de felt. Dat van het gele stuurlint mee eens het is lelijk maar dat komt omdat het frame twee week oud is en het seizoen bijna voorbij dus als ik er nu een nieuw stuurlint omheen doe dan word die vet vies. Het vistavoorwiel is laatst kapot gegaan dus moet nog even een setje wielen kopen;). En dat je commentaar hebt op mijn pakje vind ik wel een beetje een kansloos weetje hoe handig dit pakje is tijdens wedstrijden je ziet altijd je renners.
http://www.feltracing.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
eelcoz
Hij mag toch gewoon zeggen dat hij je outfit niet mooi vindt, lijkt me. Ik vind 'm trouwens ook niet mooi, maar waarschijnlijk vinden velen mijn outfit er ook niet uitzien.
Cannondale...gelet op het laswerk...
Rood lintje maakt het niet beter, misschien is een wit lintje een optie.
Rood lintje maakt het niet beter, misschien is een wit lintje een optie.
-
devoorzitter
- Forum-lid
wat is die weddenschap eigenlijk? wie de mooiste heeft?
Pinarello FP5: Record, Zonda. Pinarello Treviso: Veloce, Easton Vista SL
-
DeletedUser02
- Forum-lid HC
fizik schreef:Pizzi schreef:De Felt, met wat aanpassingen.
+1
stuurpen, zadelpen en stuurlint.
Wat voor stuurpen en zadelpen heb je in gedachten dan... Ben ik dan wel weer benieuwd naar.
Op dit moment is de Cannondale mooier. De Felt is mooier te maken.
Bolderkar schreef:Ik wil even reageren op CAS.
Als jij en/of je vriend een forum gebruikt om een weddenschap te slechten, dan kan je verwachten dat er commentaar komt. Daar vragen jullie tenslotte om. Als jij je outfit mooi of praktisch vindt, lekker laten zo...
Ps. Een rood stuurlint vind ik niet bij je fiets en niet bij je outfit passen...
ja oke cas daar heb je gelijk in. En rood stuurlint is nog niet cker moet nog even kijken wat voor kleuren mooi bij de fiets passen. Dankjewel voor de reacties maar nu heb ik een vraagje waarom zouden jullie er een ander stuur en zadelpen op zetten.
http://www.feltracing.com" onclick="window.open(this.href);return false;
fizik schreef:Pizzi schreef:De Felt, met wat aanpassingen.
+1
stuurpen, zadelpen en stuurlint.
en het frame voor een van BMC
Overigens deel ik de mening dat de cannondale nu mooier is maar de felt mooier is te maken.