Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.
-
-divo-
- Forum-lid
-divo-
21 okt 2009 20:53
adu schreef:Wat zul jij een moeilijk leven hebben, Divo ...
tja als je zoals jij Agu draagt dan ben je zeer zeker geen veeleisend type . . .
dit forum is een puinhoop en wie dat niet ziet is behoorlijk slechtziend
-
amclassic-fan
- Forum-lid HC
amclassic-fan
21 okt 2009 21:05
Ik vraag me af waarom je hier nog komt Divo. Je bent de enige die constant loopt te zeiken terwijl ik van die andere duizenden mensen bijna nooit iets hoor... Wat ook wel typerend voor jouw persoon is dat je enkel loopt te zeiken, als je nu eens constructief zou worden.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’

-
.jeroen.
- Forum-lid
.jeroen.
21 okt 2009 21:08
-Divo- schreef:adu schreef:Wat zul jij een moeilijk leven hebben, Divo ...
tja als je zoals jij Agu draagt dan ben je zeer zeker geen veeleisend type . . .
Misschien verdiend de beste man niet zoveel, en is hij gewoon blij dat hij Agu kan dragen. En de benen moeten het nog altijd doen!
Ik durft tegenwoordig al bijna niks meer te posten, dadelijk is meneer Divo het er niet mee eens. Niemand verplicht je om op het forum te kijken/schrijven?
-
gvg
- Forum-lid
gvg
21 okt 2009 21:30
Dit forum is een puinhoop en wie dit niet ziet is behoorlijk slechtziend
wat doe je hier dan nog DilDo ehh sorry DiVo behalve zo kortzichtig zijn om mensen af te zeiken omdat ze toevallig AGU dragen ? Heb jij geen favoriet merk dan ?
Naar mijn mening heeft iedereen het recht om zijn of haar vraag te stellen en ik denk dat het merendeel zeer zeker bereid is om antwoord op die vragen te geven omdat ze dat leuk vinden als fietsers onder elkaar !
toch de hartelijke groeten, GVG
-
-divo-
- Forum-lid
-divo-
21 okt 2009 21:35
Ik vond de post van adu anders weinig toepasselijk op mijn post maar daar hoor je niemand over.
wat een klootjesvolk zit hier toch . . .
:rolleye:
-
tobinho
- Forum-lid
tobinho
21 okt 2009 21:48
-Divo- schreef:adu schreef:Wat zul jij een moeilijk leven hebben, Divo ...
Wat is er misschien mis met AGU?
Dat mensen alleen Assos en andere dure merken willen dragen is voor mij geen probleem, maar andere dan gaan kleineren omdat ze Agu dragen? Echt zielig man, bijna geen woorden voor.
-
Erik
- Forum-lid
Erik
21 okt 2009 21:48
-Divo- schreef:
wat een klootjesvolk zit hier toch . . .
:rolleye:
En bedankt! Ik zou zo zeggen: Lees dit forum verder niet en zoek een plek die wat meer bij je 'niveau' aansluit....
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells
-
gvg
- Forum-lid
gvg
21 okt 2009 21:54
Tobinho schreef:-Divo- schreef:adu schreef:Wat zul jij een moeilijk leven hebben, Divo ...
Dat mensen alleen Assos en andere dure merken willen dragen is voor mij geen probleem, maar andere dan gaan kleineren omdat ze Agu dragen? Echt zielig man, bijna geen woorden voor.
+1
-
-divo-
- Forum-lid
-divo-
21 okt 2009 22:07
GVG schreef:Tobinho schreef:-Divo- schreef:
+1
ik schrijf aleen dat als je Agu draagt geen veeleisend type bent. ik vind het nl rotzooi. Nergens schreef ik dat mensen achterlijk zijn of minder als ze Agu dragen. Nergens schreef ik dat je ipv Agu dure merken als assos MOET kiezen.
adu schreef dat ik met mijn relaas iemand moest zijn met een moeilijk leven. Wel ik benmisschien veeleisend en ik denk als adu mijn boodschap niet begrijpt hij niet erg veeleisend is. Ik vind dit forum uiterst slecht, niet van deze tijd meer en behoorlijk ongeorganiseerd. Persoonlijk vind ik Agu niets en aleen weinig veeleisende mensen kiezen dat mijnsinziens. Voor ongeveer dezelfde bedragen zou ik wat anders kopen voor mijn geld.
Het betrof dus een beetje een sarcastisch vergelijk wat ik ded naar adu. Maar wat anderen daar dan wer van maken gaat nergens over.
Misschien dat de moderator er beter aan had gedaan dit topic met het al bestaande samen te voegen of deze direct na openen had gesloten. Allemaal niet al te moeilijk lijkt mij. Gebrek aan juiste beslissingen en management is mijn interpretatie.
Mensen die gaan roepen dat als ik niet tevreden ben ik dan maar niet meer mee moet doen moeten zichzelf ff achter de oren krabben. Visieloze opmerking. . .
-
perik
- Forum-lid
perik
21 okt 2009 22:12
Ik ben het van harte met je eens dat de moderator zou kunnen ingrijpen. Maar dan door jou, Divo, een dikke vette ban te geven. Niet zozeer door wát je zegt, want dat is niet serieus te nemen en wij klootjesvolk kunnen er zelfs hartelijk om lachen. Maar omdat je elk topic om zeep helpt waarin je je meent te moeten mengen met je gezwets. Zonde!
-
-divo-
- Forum-lid
-divo-
21 okt 2009 22:16
perik schreef:Ik ben het van harte met je eens dat de moderator zou kunnen ingrijpen. Maar dan door jou, Divo, een dikke vette ban te geven. Niet zozeer door wát je zegt, want dat is niet serieus te nemen en wij klootjesvolk kunnen er zelfs hartelijk om lachen. Maar omdat je elk topic om zeep helpt waarin je je meent te moeten mengen met je gezwets. Zonde!
ah iemand (ik) die heeft wat te vertellen en anderen die daar een puinhoop van maken en dan zou ik een ban moeten krijgen?nee meneer kijk eerst eens naar de reacties die anderen doen op mijn posts, heel vaak persoonlijk afkrakend en dan verwacht jij geen weerwoord? Beetje te simpel perik.
-
perik
- Forum-lid
perik
21 okt 2009 22:18
Nou ja kijk eens naar de topics waar jij je in heb gemanifesteerd en vergelijk dat met de topics waar dat niet het geval is. Als je dat niet snapt heb je gewoon een gebrek aan inizcht en ben je slechtziend. Wat een klootjesvolk ben je toch.