Lars Boom Site
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
japiecarbon
- Forum-lid HC
Volgens mij reden ze vorig jaar ook een ploegentijdrit op gewone fietsen. Of was dat een andere koers?
Ik las ergens dat de invoer van materialen beperkt is in Qatar.
edit: lees net onderstaand stukje op de site van Leopard:
"The Qatar prologue, like other prologue and time trial events at races that take place far from the European base of most teams, does not allow anyone to use time trial bikes."
edit: lees net onderstaand stukje op de site van Leopard:
"The Qatar prologue, like other prologue and time trial events at races that take place far from the European base of most teams, does not allow anyone to use time trial bikes."
"Try not. Do or do not......there is no try"
Ik ben wel positief over Lars. Ik denk dat hij een semiklassieker gaat pakken dit jaar. RVV en PR komen denk ik nog iets te vroeg.
Echter Stijn Devolder won 2 keer RVV en Boom doet niet onder voor DeVolder. Ook heeft Boom aan Breschel een sterke ploeggenoot die kan counteren. Ik zit al weken te wachten op 26 feb. Nog 2 week en dan is er weer koers.
Echter Stijn Devolder won 2 keer RVV en Boom doet niet onder voor DeVolder. Ook heeft Boom aan Breschel een sterke ploeggenoot die kan counteren. Ik zit al weken te wachten op 26 feb. Nog 2 week en dan is er weer koers.
Camerig is prachtig!
- robbebopper
- Forum-lid HC
Volgens mij werken ze bij Rabobank niet op die manier. Overigens is het maar zeer de vraag of Breschel goed genoeg zal zijn. Hij heeft een knie-operatie achter de rug. Hoe dan ook, ik verheug me wel op de voorjaarsklassiekers.
-
japiecarbon
- Forum-lid HC
Gatver, waarom beginnen jullie er nou over!!? Ik kan nauwelijks wachten