Lars Boom Site
Wel, ik beweer helemaal niet dat Lars niet uit de voeten kan in de modder. Ik stel alleen vast dat Lars momenteel de Belgen erg pijn doet op de lange rechte goedlopende stukken, waar hij gewoon een pak meer snelheid maakt dan de rest.
Ik was onder de indruk van de prestaties van onze grote vriend. Vraagje aan de kenners. Mag je aannemen dat Boom sterker is dan vorig jaar, en dus favouriet is om een semi-klassieker te winnen? Ik schat hem bijvoorbeeld niet minder in dan Devolde en die heeft de RVV toch 2 keer kunnen pakken.
Wat denken jullie? Gaat Boom dit voorjaar een grote koers winnen?
Wat denken jullie? Gaat Boom dit voorjaar een grote koers winnen?
Camerig is prachtig!
Boom heeft verleden jaar de ronde van Frankrijk gereden , dus automatisch gaat hij meer uithouding hebben gekweekt: in de semiklassiekers ( kortere afstand) verwacht ik hem en eigenlijk zou hij ook de toptien van de topklassiekers moeten kunnen rijden.
Winnen is misschien nog een jaartje te vroeg.
Winnen is misschien nog een jaartje te vroeg.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

Ik verwacht hem dit jaar of volgend jaar zeker in de finale van topklassiekers. Zo'n talent met zo'n motor is gewoon gemaakt voor zware wedstrijden.
Ik duim voor de RVV !! (en ik ben belg
)
Ik duim voor de RVV !! (en ik ben belg

trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
PinaG schreef:ik hoop het, echt! maar ik vraag het me af - heeft hij door de ervaringen in het vorig voorjaar en de Tour nu wel de inhoud en ervaring om na de 200 mee te kunnen?
Hij is nog steeds jullie meest onderschatte renner he

trek x 500 2008
iemand met zo'n palmares op die leeftijd kun je niet onderschatten. maar vorig jaar waren er rond deze tijd ook mensen die zo sterk hoopten dat-ie mee zou dien in de Ronde en P-R dat het toch als een tegenvaller kwam dat-ie rond het 200-punt onzichtbaar raakte. en nu durf ik het dus maar niet te hopen - da's geen onderschatting, da's zelfbescherming
en heuj, ik word graag verbeterd.

Ik hou van Triple.
Ik ben het met jullie eens dat Boom vorig jaar niet meekon na 220 km. Echter dit voorjaar toont hij wel aan in de veldritten dat hij de top kan verslaan. Dat vind ik knap. Ik ben dan ook erg benieuwd of we dat als een voorteken kunnen beschouwen voor de klassiekers. In het Volk zullen we het snel zien. Nog 5 weekjes wachten......
Camerig is prachtig!
'I have too many bikes', said no cyclist ever.
Las het bericht ook net. Dat geeft vertrouwen Cancelara verslaan en het seizoen is nog lang.. maar boom is goed bezig
Steegmans gaat het ook weer goed doen dit jaar, nu op 6 geeindigd in de proloog.
En de overstap naar zijn oude vertrouwde quickstep ploeg na 2 buitenlandse avonturen wat niet zo lekker liep.
Zal hem weer vleugels geven, terug in het Belgische laminaat nest.
Dan kan ie voor Boonen weer de klinkers uit de straat rijden en af en toe mischien zelf voor de overwinning rijden als Tom nie boos wordt (misverstandje)
Maar goed het ging over Boom , dus Lars goed gedaan man spartacus verslaan doe je niet elke dag.
Vast een goed teken aan de wand voor het voorjaar.
Steegmans gaat het ook weer goed doen dit jaar, nu op 6 geeindigd in de proloog.
En de overstap naar zijn oude vertrouwde quickstep ploeg na 2 buitenlandse avonturen wat niet zo lekker liep.
Zal hem weer vleugels geven, terug in het Belgische laminaat nest.
Dan kan ie voor Boonen weer de klinkers uit de straat rijden en af en toe mischien zelf voor de overwinning rijden als Tom nie boos wordt (misverstandje)
Maar goed het ging over Boom , dus Lars goed gedaan man spartacus verslaan doe je niet elke dag.
Vast een goed teken aan de wand voor het voorjaar.
Mooie prestatie, vorm zal hij wel te danken hebben aan die paar crossen..? Cancellara lijkt me niet de persoon om de fout te maken nu al in topvorm te zijn