Nieuwe Time pedalen
Gisteren op Bikemotion de nieuwe Time pedalen gezien. Vanaf Time pedalen op de markt zijn gekomen, ben ik er altijd fan van geweest. Nu ben ik zwaar ontgoocheld. Die pedalen zijn puur plastiek en denk dat Time zichzelf uit de markt aan het concurreren is. De vorige modellen vond ik niet echt goed meer, nu twijfel ik nog meer aan de kwaliteit van de nieuwe. Tot mijn spijt zal ik moeten uitkijken naar een ander merk van pedalen.
-
- Forum-lid HC
Zal persoonlijk zijn. Mijn time rsx pedalen zijn ook compleet kunststof. Nog nooit een probleem mee gehad, en geeft mij ook echt geen reden om in het vervolg niet weer voor time te kiezen.
Ik heb nu 2 seizoenen RXS Carbon pedalen en heb daar al 2 keer problemen met gehad. 1 Keer dat koperen staafje verloren en de tweede keer de pedaal gewoonweg gescheurd. Met de eerste generatie Time pedalen meer dan 10 jaar gereden en die waren nog altijd in perfecte staat.
Zelfde ervaring hier, rijd al 22 jaar met time pedalen. Pas problemen gekregen met de Impact (speling op de as), daarna met de RXS (doormidden gebroken). En inderdaad, die nieuwe zien er nog slapper uit.
Denk dat ik overstap op Speedplay Zero RVS
Denk dat ik overstap op Speedplay Zero RVS
Canyon's in 2XL: Aeroad CF SLX '24, Ultimate CF SL '18, AL SLX '18 & Grail2 CF SL '24