Voor mijn eigen sinterklaascadeau wil ik *waarschijnlijk een nieuw setje carbonwielen met alurand (draad) aanschaffen in de prijsklasse aangezien ik ook een niet mooi weerfietser ben, is het wel verstandig om in deze tijd carbonwielen mbt o.a. duurzaamheid aan te schaffen?
Thankx.
Carbonwielen met zilveren spaken
Hed?
-
bianchisl3
- Forum-lid
Velonia? http://velonia.com/wheels.htm
Is alleen niet met alu rand zie ik.
Is alleen niet met alu rand zie ik.
Die zien er nog best mooi uit BianchiSL3! Ook betaalbaar en zilveren spaken, maar ik twijfel aan de kwaliteit van de naven. Wanneer deze goed zouden zijn is dit een goede optie voor Flores denk ik.
How faster your spin, how faster you go
Dankjewel heren/dames voor het meedenken.
@BianchiSL3;Dat ik die Velonia over het hoofd heb gezien... zo vaak op hun site geweest afgelopen tijd. Hele mooie voor een hele mooie prijs. "Volledig carbon doet me nog wel twijfelen.
@Trek(er): ik zie nergens welke naven er op zitten, kijk ik er langs?
Andere opties zijn er helaas niet te over vrees ik.
@BianchiSL3;Dat ik die Velonia over het hoofd heb gezien... zo vaak op hun site geweest afgelopen tijd. Hele mooie voor een hele mooie prijs. "Volledig carbon doet me nog wel twijfelen.
@Trek(er): ik zie nergens welke naven er op zitten, kijk ik er langs?
Andere opties zijn er helaas niet te over vrees ik.
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
Ik rijd met volledig carbon (corima aero+) en wat mij betreft hoef je daar niet over te twijfelen, al duizenden probleemloze km's (nauwelijks slijtage zichtbaar aan de remvlakken)... hebben trouwens ook zilveren sapim spaken, carbon naaf, kortom een prachtige wielset...
groet
groet