Over de wielersport en zijn beoefenaars.
-
geer
- Forum-lid
geer
22 nov 2010 15:53
superrose schreef:@Geer, wilden ze je bij die mooie Cannondale nieteens een spatbordje kado doen dan?
Nee, triest he! Heb waarschijnlijk te lang over de inruilpremie lopen zeiken. Des al niet te min heb ik tijdens mijn verhuizing twee spatborden gevonden. Lagen in de schuur. Volgens mijn lieftallige echtgenoot zijn deze voor een MTB. Ik gaan eens kijken of ze ook op een Red Bull pro sl staan.
Anders verkoop ik ze via MP en koop er NOG meer kwasten voor. Want, inmiddels naast fietsen, is schilderen mijn favo hobby geworden. Das pas triest.
Genoeg over spatbordjes. Ik ben hier niet serieus genoeg voor merk ik al. Exit geer
-
bruco
- Forum-lid
bruco
24 nov 2010 17:53
superrose schreef:waar jullie staan ten opzichte van spatbordjes
Nou, rupsje is inmiddels
de schaamte voorbij...
-
geer
- Forum-lid
geer
24 nov 2010 21:56
Bruco schreef:superrose schreef:waar jullie staan ten opzichte van spatbordjes
Nou, rupsje is inmiddels
de schaamte voorbij...
Et tu Brute??
-
a3
- Forum-lid
a3
27 nov 2010 18:34
A. Nooit een spatbordje.
Ik rij alleen met mooi weer buiten, verder 2X per week spinning in sportschool.
Vind het ook geen gezicht op een MTB, heb ze er direct afgehaald na de koop.
Adrie, man / 47 jaar. Giant MTB.
-
kikkie
- Forum-lid
kikkie
30 nov 2010 10:12
Als je voor het bewijzen van je mannelijkheid al je toevlugt moet zoeken in het fietsen zonder spatbord, dan kun je net zo goed ophouden hoor
www.GeenSmoesjesMeer.nl.
Als het nat is doen we er een spatbordje op, anders krijgen we een vieze poeperd. Dat is niet alleen onaangenaam maar ook nog eens onhigienisch en dus ongezond.
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.
"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"
-
jaapieo
- Forum-lid
jaapieo
30 nov 2010 10:21
Waar basseer jij in vredesnaam op dat het rijden zonder spadbordje voortkomt uit het bijwijzen van je mannelijkheid?
-
geer
- Forum-lid
geer
30 nov 2010 10:21
Kikkie schreef:Als je voor het bewijzen van je mannelijkheid al je toevlugt moet zoeken in het fietsen zonder spatbord, dan kun je net zo goed ophouden hoor
http://www.GeenSmoesjesMeer.nl.
Als het nat is doen we er een spatbordje op, anders krijgen we een vieze poeperd. Dat is niet alleen onaangenaam maar ook nog eens onhigienisch en dus ongezond.
Volgens mij ben jij degene met een 'probleem'? Wil je er over praten in het fietscafe?
-
triatleethans
- Forum-lid
triatleethans
30 nov 2010 11:10
Naast de ATB, race fiets en tijdritfiets ben ik ook nog in het bezit van een Trek Hybride fiets
compleet uitgerust met spatborden etc.etc.
Fiets doet het prima en is licht van gewicht voor een gewone fiets 14 kg
Mocht het zo nat zijn en sneeuw zoals gisteren pak ik die fiets om dan naar mijn werk te rijden ( 27 km heen 27 km terug )
Daarme is het probleem vieze kleding snel opgelost want dan blijf ik schoon