Over de wielersport en zijn beoefenaars.
-
steenhuis
- Forum-lid
steenhuis
18 nov 2010 10:41
Wesley schreef:PinaG schreef:Wesley, dank voor de tip! ik zal er even op googlen, maar kun jij me toevallig vertellen waar jij ze hebt gekocht (en voor hoeveel)?
Ik heb ze gekocht bij Bike 2 Build 34,95 (excl verzendkosten), bij het snel ff googlen was dit volgens mij de enige leverancier in nederland.
Had ze binnen een dag.
Als je opzoek bent naar snel demontabele spatborden dan is deze niet handig. Als je opzoek bent naar sparborden die zoveel mogelijk tegenhouden dan moet je deze hebben. Ik vind ze zelf voor mijn winterfiets niet eens echt heel lelijk.
-
rafc
- Forum-lid
rafc
18 nov 2010 10:46
TiesT schreef:RAFC schreef:havana schreef:Lekker boeiend, in de winter zie je er toch al niet uit met een ondermutsje, windjack en overschoenen en een lamp op je stuur dus dan kan een simpel spatbordje er wat mij betreft prima bij.
Pardon!! Simpel spatbordje?!!!!
Ik zie voor en achter toch echt meters spatbord.
Jij bent zeker uit de categorie heel veel looks heel weinig fietsen?
In de winter moet het gewoon functioneel zijn en werken. Dus ook voor mij een spatbordje op de weg(Y)
Wat is dat nou voor rare opmerking? Veel looks en weinig fietsen? Waar baseer je dat op?
En kijk nou eens goed naar de foto, dat is toch geen spatbordJE?
-
em
- Forum-lid
em
18 nov 2010 11:08
Ik ben een combinatie van E) en G).
Op de snelle racer ga ik niet naar buiten als het regent, dus geen spatbordjes nodig. Voor woon/werk echter altijd spatbordjes (zowel op de ss/fixed als op de hybride).
-
marcvmegroot
- Forum-lid
marcvmegroot
18 nov 2010 12:33
Hoe monteer je die Cruds als er V brakes op je fitness fiets zitten. Dan heb je dus geen boutje om de tierap aan vast te maken.
Weet iemand spatbordjes te koop die je met boutjes vast kunt maken en niet breder zijn dan z'n 30 mm.
Marc
people are strange when you\'re a stranger
-
amclassic-fan
- Forum-lid HC
amclassic-fan
18 nov 2010 14:22
superrose schreef:inmiddedls gaat een droge reet bij mij ook boven uiterlijk vertoon, zet mij maar bij H, overigens worden ze heel hip, ik begrijp niet dat ze er nog niet in kleurtjes zijn.
SKS heeft er ook 1 in het wit nu. Kan 'm alleen niet aanraden, want 't plastic blijft niet wit, maar wordt snel smerig.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’

-
geer
- Forum-lid
geer
18 nov 2010 14:56
Ik heb geen geld (meer) voor spatbordjes, dus zinloze discussie wat mij betreft. Gewoon fietsen en niet zo zeiken. Heb je ze, gebruik ze dan; of geef ze anders maar aan mij....

-
amclassic-fan
- Forum-lid HC
amclassic-fan
18 nov 2010 15:20
Een spatbord kost ook zeker €9...
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’

-
geer
- Forum-lid
geer
18 nov 2010 16:12
@AMCF
Daar kan ik ook een kwast voor kopen, die gaat voor. Jij hebt blijkbaar geen last van de recessie.
-
wesley
- Forum-lid
wesley
18 nov 2010 20:09
Geer schreef:Daar kan ik ook een kwast voor kopen, die gaat voor.
En in de tussentijd koop je ook een nieuwe Cannondale (zie Cannondale-site)... Kan die paar euro voor een spatbordje er ook nog wel af, lijkt me?
-
geer
- Forum-lid
geer
22 nov 2010 14:35
Sjees, je kijkt ook overal mee Sherlok....m.a.w. woorden, gelukkig bepaal ik zelf wat ik met mijn geld doe.
Juist door die aankoop, heb ik geen centjes meer over in het spaarvarken.
-
superrose
- Forum-lid
-
Contact
superrose
22 nov 2010 14:52
Amclassic-fan schreef:superrose schreef:inmiddedls gaat een droge reet bij mij ook boven uiterlijk vertoon, zet mij maar bij H, overigens worden ze heel hip, ik begrijp niet dat ze er nog niet in kleurtjes zijn.
SKS heeft er ook 1 in het wit nu. Kan 'm alleen niet aanraden, want 't plastic blijft niet wit, maar wordt snel smerig.
Ja daar zat ik ook al aan te denken, dat het daarom is, nu is een gedeelte van mijn achervork ook wit, dus poetsen zal ik. Kan een spatbordje ook nog wel bij.
Weetje, wie ziet er nou om tien uur 's morgens in slecht weer wat voor kleur mijn spatbordje is? Ikzelf niet, want ik ben veel te druk met bar en boos te trotseren.
-
superrose
- Forum-lid
-
Contact
superrose
22 nov 2010 14:53
@Geer, wilden ze je bij die mooie Cannondale nieteens een spatbordje kado doen dan?