Fixed gear in Groningen???
hallo mensen, ik zie hier al 1 lid dat uit Groningen komt, maar zijn er misschien ook meer? ik rijd nu een tijdje rond op mijn fix, en zie heel soms wel een andere.
ik vroeg me dan ook af, zijn er meer?
het zou leuk zijn om een keer samen te rijden ofzo want altijd in je eentje is ook niet echt leuk.
Grt,
Maurits
ik vroeg me dan ook af, zijn er meer?
het zou leuk zijn om een keer samen te rijden ofzo want altijd in je eentje is ook niet echt leuk.
Grt,
Maurits
straight outta compton
Haha weinig animo zie ik, jammer;-) Ik woon zelf in assen en ben wel van plan er een te bouwen
Hey Mauritz, ik heb je nog niet zien rondfietsen denk ik, wat heb je voor karretje? Sowieso heel weinig fixies hier, misschien komt t nog (we lopen qua trends toch altijd een jaar of twee achter bij de randstad 
Misschien tijd dat ik er ook een ga bouwen
Misschien tijd dat ik er ook een ga bouwen
Hoi Mauritz, er rijden een stuk of 10 fixies rond in Groningen. Of 9, aangezien de mijne afgelopen jaar gejat is. Goed opletten, dat zie je ze vanzelf!
Heb je een foto van jouw karretje? Dan zwaai ik als ik op mijn gazelle stadsbak kom langssuizen...
Heb je een foto van jouw karretje? Dan zwaai ik als ik op mijn gazelle stadsbak kom langssuizen...
Ik woon ook in assen, en hoop na mijn se-week (aziraphale weet er alles vanaf helaas) te kunnen beginnen aan een projectje:)
Nou het is vast niet bevorderlijk voor mn image als k met mn engels leraar ga cruisen 
maar @c9 t komt er deze zomer vast wel van
maar @c9 t komt er deze zomer vast wel van