Het grote domme vragen topic
Gisteren was er weinig "stroop". Het ging overal best hard vooruit. Ik stoor mij daar verder niet aan. In de winter heb ik snelheid gewoon niet op mijn Garmin staan, enkel vermogen (en de kaart), meer moet dat niet zijn.
In de winter gaat het trager, niks aan te doen.
Onderhandschoenen doe ik ook soms aan. Werkt inderdaad ook goed. 's Morgens even ze wat extra warmte, wordt het warmer dan worden enkel de onderhandschoenen nat, die kunnen dan na een tijdje uit.
In de winter gaat het trager, niks aan te doen.
Onderhandschoenen doe ik ook soms aan. Werkt inderdaad ook goed. 's Morgens even ze wat extra warmte, wordt het warmer dan worden enkel de onderhandschoenen nat, die kunnen dan na een tijdje uit.

- daniel1975
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
De caliper is het hele setje qua behuizing. Bedoel je dat of bedoel je de remblokken zelf?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ik neem aan dat je de zuigers etc er uit haalt dan de remklauw in de ultrasoon legt. Je kan ook alles met lampenolie schoonmaken en daarna weer monteren.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Helemaal mee eens in het geval van een caliper. Die zou ik alleen uit elkaar halen als het niet anders kon. Als het een laatste optie is voordat een nieuwe besteld wordt zou ik het wel doen. Zomaar voor onderhoud zou ik een caliper niet uit elkaar halen.
Dogma F
De enige reden die ik meteen kan bedenken is dat de pistons niet goed meer kunnen bewegen door vuil.
Dat zou een ultrasoon reiniger wel oplossen.
Ik vermoed dat het gewoon kan, maar durf m'n hand er ook niet voor in het vuur steken.
Dat zou een ultrasoon reiniger wel oplossen.
Ik vermoed dat het gewoon kan, maar durf m'n hand er ook niet voor in het vuur steken.