Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Het grote veldrijden-topic

koeroeur
Forum-lid

Gebruikersavatar koeroeur 24 dec 2025 09:46

bartdr schreef: 24 dec 2025 07:58
koeroeur schreef: 23 dec 2025 21:47
ottorongo2 schreef: 23 dec 2025 21:02 vanaf NU vind ik R.Poulidor niet ,meer de eeuwige tweede, de fakkel is overgenomen. Gaat hij er een niet te evenaren record van maken? De sprint? ja als je nu nog niet weet hoe het moet (met deze onderlinge eigenschappen) dan zal het er niet inzitten vrees ik.
Palmares van Poulidor al eens bekeken. 99% van de renners tekent meteen om eeuwige tweede te zijn hoor ;)
Wat een onnodige off-topic reactie, zit je jezelf weer volledig in het defensief te dringen.
Was een mooie cross met uiteindelijk een winnaar die het (wat mij betreft) zeker gegund is.
Of het dan een tactische fout is of niet beter kunnen op dat moment bij Van Aert, maakt niet meer uit en is iets wat hij vooral zelf moet uitzoeken als hij wel een keer wil winnen.
❓
Reagren op iemand die Poulidor vermeldt met een reactie over Poulidor.
Da's inderdaad volledig naast de kwestie. Vergeef me...

rikkert
Forum-lid HC

rikkert 24 dec 2025 11:37

Justrace schreef: 24 dec 2025 09:25 Ik heb weer genoten afgelopen dagen, dat rijden door het zand blijft toch een kunstvorm op zich, machtig mooi om te zien. Gister mooie zege voor Tibor gister, heerlijk hij ogenschijnlijk nonchalant hij rond rijdt en hoe makkelijk het hem af gaat.

Wij twijfelen nog tussen het WK in Hulst of Hoogerheide, WK is misschien wel het leukst maar ben bang dat het zo druk is dat je amper een goed plekje kan vinden. Of zou dat voor beide crossen gelden?
Ik ben destijds in Hoogerheide naar het WK geweest (en daarna nog een keer naar de WB-cross) en had daar altijd een prima plekje. Je moet wel een beetje bijtijds gaan. In Hulst naar WB geweest, ook een prima plekje gevonden daar. Er is een hoop volk, maar mijn ervaring is wel dat veel mensen vlak voor de mannencross pas komen. Dus daarvoor een goed plekkie zoeken.

Persoonlijk vond ik Hoogerheide wat leuker dan Hulst. Wat hielp was dat ik de laatste keer op een super modderig stuk stond waar ze nog net konden fietsen, dus gingen ze niet hard voorbij. Maar goed, voor hetzelfde geld vriest....
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Justrace
Forum-lid

Justrace 24 dec 2025 16:05

Oke thanks! Hoogerheide spreekt mij ook iets meer aan en is bijna een uur korter rijden dus dat scheelt. Maar we laten het ook een beetje van het weer afhangen, geen zin om een hele dag in de regen te staan.

Plaats reactie