Heeft iemand ervaring met de Bryton Rider S810 met live-tracking?
Werkt dat nu wel na een eventuele firmware update?
In het filmpje op youtube (zie bij Patrich VB) werkte het niet (betrouwbaar).
Bryton Rider S810
-
Patrick VB
- Forum-lid
Geen ervaring mee. Nog niet uitgeprobeerd.
Edit: hier nog wat info
https://youtu.be/RmXcrgpTgH0?si=dsb92pPFrOJTUBqC
Edit: hier nog wat info
https://youtu.be/RmXcrgpTgH0?si=dsb92pPFrOJTUBqC
Live-tracking op mijn Rider S750 en S750se werkt gewoon. Op het moment dat je gaat rijden en je start de opname dan stuurt hij direct de live-tracking uit, via een email. Je moet dat wel ingesteld hebben binnen de Bryton Active app. Ook hier moet wel je Bryton Active app op je smartphone wel op de achtergrond aan staan.
Via een leuke aanbieding op Marktplaats heb ik een nieuwe Bryton Rider 810S gekocht.
De eerste indruk is positief: het apparaat voelt degelijk aan, het touchscreen werkt binnenshuis in ieder geval goed en de knoppen werken prima en voelen prettig aan.
Ik was Wahoo gewend, wat (zoals de meesten zullen beamen) echt plug & play is. Na even zoeken lukt het met de Bryton echter ook prima. De komende tijd ga ik hem vooral indoor gebruiken en testen, en hopelijk binnenkort ook buiten, om een goed beeld te krijgen van de GPS en navigatie en de afleesbaarheid van het scherm in zonlicht.
Tot nu toe ben ik in ieder geval tevreden.
Zijn er hier nog mensen met tips of ervaringen met de 810S?
De eerste indruk is positief: het apparaat voelt degelijk aan, het touchscreen werkt binnenshuis in ieder geval goed en de knoppen werken prima en voelen prettig aan.
Ik was Wahoo gewend, wat (zoals de meesten zullen beamen) echt plug & play is. Na even zoeken lukt het met de Bryton echter ook prima. De komende tijd ga ik hem vooral indoor gebruiken en testen, en hopelijk binnenkort ook buiten, om een goed beeld te krijgen van de GPS en navigatie en de afleesbaarheid van het scherm in zonlicht.
Tot nu toe ben ik in ieder geval tevreden.
Zijn er hier nog mensen met tips of ervaringen met de 810S?
Wat wil je...? Geluk of Gelijk
-
Patrick VB
- Forum-lid
Mijn kopvrouw en ikzelf hebben respectievelijk de 510 en de 810 in gebruik sinds medio september.
Ons valt de uiterst vlotte sync met de bryton app (en Strava) op.
Dataschermen eenvoudig aanpasbaar, batterij gaat zeer lang mee. De climb functie is leuk gadget maar niet 100% correct al zal dat samen hangen met de beschikbare kaarten en datagegevens.
We hebben toestel toevallig nog niet getest met een gpx file.
Een gpx file syncen met de app is kinderspel.
Wij vinden het scherm zeer goed, ook bij zonlicht.
Pairing van Polar hartslagmeter was super snel in orde.
Andere sensoren hebben we momenteel niet in gebruik, een radar is gesuggereerd aan de kerstman
.
Edit: ik merk dat ik dit allemaal al eerder heb vermeld in dit topic. Excuses.
Ons valt de uiterst vlotte sync met de bryton app (en Strava) op.
Dataschermen eenvoudig aanpasbaar, batterij gaat zeer lang mee. De climb functie is leuk gadget maar niet 100% correct al zal dat samen hangen met de beschikbare kaarten en datagegevens.
We hebben toestel toevallig nog niet getest met een gpx file.
Een gpx file syncen met de app is kinderspel.
Wij vinden het scherm zeer goed, ook bij zonlicht.
Pairing van Polar hartslagmeter was super snel in orde.
Andere sensoren hebben we momenteel niet in gebruik, een radar is gesuggereerd aan de kerstman
Edit: ik merk dat ik dit allemaal al eerder heb vermeld in dit topic. Excuses.
Als de baterij duur inderdaad zo hoog is dan is dat indrukwekkend. Zeker als het scherm ook bij zonlicht goed afleesbaar is. Het is mij niet helemaal duidelijk of het apparaat wel of geen WiFi heeft? Op diverse webshops staat van wel maar op de Bryton site zelf is er niets over te vinden.