Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
Wij hebben ervoor gekozen om te investeren in vastgoed(appartement). Ofwel gaan we er zelf ooit in gaan wonen, ofwel wordt het terug verkocht. En in geval het nodig zou zijn, kan het dienen als huisvesting voor onze zoon.
Verhuren kan ook tricky zijn, want er gaan veel verhalen rond. Maar tot op vandaag hebben we het goed getroffen. Let wel, er komen altijd wel extra kosten om de hoek kijken bij een appartement. Er gaat misschien eens iets stuk, of de wetgeving wordt aangepast, en moet je de aanpassingen effectief laten uitvoeren.
Verhuren kan ook tricky zijn, want er gaan veel verhalen rond. Maar tot op vandaag hebben we het goed getroffen. Let wel, er komen altijd wel extra kosten om de hoek kijken bij een appartement. Er gaat misschien eens iets stuk, of de wetgeving wordt aangepast, en moet je de aanpassingen effectief laten uitvoeren.
Ik ben in een duivenmand gelegd, was een beetje te koud toen ik de kop buitenboord stak
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Weet je wel zeker dat het geen Kangaroo was . . . ?
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Deze morgen ons woord gegeven om een nieuw appartement te kopen.
Voor de makelaar was ons woord goed genoeg, na nieuwjaar gaan tekenen.
Het kan dus toch nog.
Voor de makelaar was ons woord goed genoeg, na nieuwjaar gaan tekenen.
Het kan dus toch nog.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Gefeliciteerd, dat zijn nog eens aankopen.
Voor de verbouwing: magneetsnappers (wist ook niet dat dat zo heette) om de vliering in de praktijk van mvrRikkert van een mooi luik te voorzien.
Voor de verbouwing: magneetsnappers (wist ook niet dat dat zo heette) om de vliering in de praktijk van mvrRikkert van een mooi luik te voorzien.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hopen dat het voor de verkoper ook geldig is en niet ineens aan een ander verkoopt.
Maar anyway: gefeliciteerd!!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Je had zeker niet door dat het gesprek werd opgenomen
Maar gefeliciteerd we zie de fotos wel verschijnen tzt.....
-
ottorongo2
- Forum-lid
@lcsmet. En blijf je in stonevillage of trek je ergens anders naartoe? Als dit te prvé voor je is hoef je niet te antwoorden hoor.Hierbij ook gefeliciteerd om deze beslissing (op je ouwe dag
) nog te nemen.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Gefeliciteerd. Ik meende dat je in Temse toch een redelijk vrijstaand huis had. Is dit dan een opmaat naar je oude dag?
Wij zijn ook op zoek naar een appartement vanuit ons iets te grote huis. Omgeving Maastricht, maar meer een soort pied a terre omdat we wisselen tussen Frankrijk en Nederland.
Adversity is the Catalyst of Change