Van Aert geen echte veldrijder (pursang) daar ben ik het volledig mee eens dat roep ik al jaren. Nog voor hij naar de weg overschakelde zei ik dat.
En waarom: omdat hij minder goed is in het bochtenwerk en vooral heel veel kracht moet aanwenden om de acceleren na de bochten, daar heeft hij blijbaar zeer veel moeite mee en dat kan zich wreken op het einde van de rit.Dat hij toch bij de beteren is,is volledig aan zijn kracht te wijten.Oef.
Het grote veldrijden-topic
-
ottorongo2
- Forum-lid
Het zit ongeveer zo:
-De zevenvoudig wereldkampioen: Geen veldrijder.
-De eeuwige runner up en desondanks 3x wereldkampioen: Niet echt een veldrijder.
-Het aankomende talent, met de meeste overwinningen dit seizoen: Net geen echte veldrijder
-Een heel veld erachter: Echte veldrijders
-...
-Ernie C, heeft nog nooit een veldrit gereden, absoluut talentloos off road, al helemaal met een krom stuur, De echtste, meest pure veldrijder die er zo ongeveer te vinden is. Alleen mensen die nog nooit een flard van een veldrit op tv hebben gezien en even talentloos zijn, zijn nog echter.
-De zevenvoudig wereldkampioen: Geen veldrijder.
-De eeuwige runner up en desondanks 3x wereldkampioen: Niet echt een veldrijder.
-Het aankomende talent, met de meeste overwinningen dit seizoen: Net geen echte veldrijder
-Een heel veld erachter: Echte veldrijders
-...
-Ernie C, heeft nog nooit een veldrit gereden, absoluut talentloos off road, al helemaal met een krom stuur, De echtste, meest pure veldrijder die er zo ongeveer te vinden is. Alleen mensen die nog nooit een flard van een veldrit op tv hebben gezien en even talentloos zijn, zijn nog echter.
Campagnolo Ultra Dork