Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst 2025

fredmtb-sport
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar fredmtb-sport 01 dec 2025 17:41

Eerste dag van de meteorologische winter 2025/2026 goed benut voor gravelrondje in de buurt.
De route van afgelopen toertocht (Tempo Soest) gebruikt en die op 1.200 meter van mijn huis opgepakt en rijden maar.
Temperatuur net aan te doen voor mij (koukleum), maar verder geen klagen. Heel even kwam er nog iets bij van wat op een zonnetje leek. Maar merendeel bewolkt en toch ook toenemende koude wind.
Met bijna 97 km op de teller, de maandag weer goed benut. De L/R verhouding mooi in orde met 49/51 en vermogen over 4 uurtjes ook lekker met 170 Watt. Volgens fysio (waar ik nu 2x per week train) nog steeds dik in orde gezien leeftijd :lol:
Verder is en blijft het heerlijk dat ik zo dicht op de mooie gravelroutes woon en niet eerst in de auto moet zitten om iets fatsoenlijks te kunnen rijden.
Rondje https://www.strava.com/activities/16617751401
Toch nog even (bijna) zonnig plaatje van deze rit.
Afbeelding
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........

Patrick VB
Forum-lid

Patrick VB 03 dec 2025 18:25

Vandaag gebruik gemaakt van de pauze op het vlak van nattigheid om na mijn vrijwilligerswerk nog een rondje te rijden.
Op bepaald punt bleek het jaagpad afgesloten wegens werken en dus een verplichte duik naar beneden richting gewone straat. Dat daar beneden een flinke put lag had ik rijdend achter de misses niet opgemerkt, dus met een knal door de put.
Ik had meteen een lekke band verwacht maar in eerste instantie blijkbaar niets aan de hand. Geluk gehad?
Enkele km verder deed de fiets raar in een bocht: dus toch een leegloper. 😠
Band vervangen ging opnieuw minder vlot dan gehoopt, maar uiteindelijk toch gelukt zonder hulpmiddelen.
Hopelijk krijgen we in de rest van december nog droge dagen.

Se7en
Forum-lid

Gebruikersavatar Se7en 04 dec 2025 18:53

Voor mijn gevoel is het al weken droog. Vandaag een gravelrit gereden en kwam onderweg mulle zandstroken tegen waardoor het fietsen meer op ploegen leek. En dat in december…
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H40 | 2025

Plaats reactie