Goh, je kan het dus wel voluit schrijven, dom dom dom, waarom niet meteen.
Energie-topic
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Nu heb ik geen afkorting allergie maar soms worden op dit forum, niet enkel in dit topic trouwens, afkortingen wel iets te gratuit gebruikt.
Voor de ingewijden meestal geen probleem maar als je dan gewoon interesse in een post hebt moet ik er soms toch Google bijhalen.
Ik kan aannemen dat niet iedereen dat doet.
Voor de ingewijden meestal geen probleem maar als je dan gewoon interesse in een post hebt moet ik er soms toch Google bijhalen.
Ik kan aannemen dat niet iedereen dat doet.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
TVT als afko (kort voor afkorting) is van Tweakers geleende turbotaal. Tweakers staat voor Tweakers.net, het grootste forum der Lage Landen, de grote broer van dit forum en eigendom van de zelfde eigenaar.
TVT is terugverdientijd.
Nog vragen?
TVT is terugverdientijd.
Nog vragen?
hun fietsen.
Met afkortingen die algemeen zijn geaccepteerd in de Nederlandse taal is niets mis, echter het gebruik van zelfverzonnen afkortingen of die uit een andere taal zouden moeten worden gemodereerd.
Verder is het al eens opgemerkt dat in beschaafd Nederlands men alvorens in een artikel afkortingen gaat gebruiken men deze eerst voluit schrijft met de afkorting als toevoeging. Het gebruik van hoofdletters in afkortingen is louter alleen maar het zelfde als in de Nederlandse taal n.l. aan het begin bij eigennamen. Eigennamen zijn specifieke namen van personen, plaatsen, instellingen, merken, talen, feesten, historische gebeurtenissen en aardrijkskundige begrippen.
Nog vragen?
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Ik heb sinds eind augustus een digitale meter en Homewizard P1 metertje. Misschien dat ik in het voorjaar een juister beeld krijg.
Mijn auti-dochter leeft een stukje 's nachts. Die batterij zou dat verbruik en ander sluimerverbuik alvast kunnen opvangen.
Vandaag is er veel zon. Om 3u heb ik 4,9 kwh van de zonnepanelen.
Op de homewizard sta ik vandaag op -0.1 kwh. ook door veel machines aan te steken met de zon. Maar dat is met pieken en dalen.
Vandaag zijn we ook gewoon thuis, maar op een werkdag met veel zon zou een batterij al bijna vol gezeten hebben.
Ga me er een deftig in verdiepen.
Mijn auti-dochter leeft een stukje 's nachts. Die batterij zou dat verbruik en ander sluimerverbuik alvast kunnen opvangen.
Vandaag is er veel zon. Om 3u heb ik 4,9 kwh van de zonnepanelen.
Op de homewizard sta ik vandaag op -0.1 kwh. ook door veel machines aan te steken met de zon. Maar dat is met pieken en dalen.
Vandaag zijn we ook gewoon thuis, maar op een werkdag met veel zon zou een batterij al bijna vol gezeten hebben.
Ga me er een deftig in verdiepen.
Soms is het wel zo "makkelijk" als er weinig keuze is. Maar het kost wel wat, ga ik van uit.
Hoezo zijn 'lek', heb jij dat gezien . . . . of "slager keurt zijn eigen vlees" misschien?
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Het is best een investering. En die was niet ingecalculeerd. Dus dat is altijd even slikken. Maar waar wij nu de koude lucht voelen optrekken (niet gek met lekke ramen) zal het comfort er flink op vooruit gaan! Vacuumglas is natuurlijk echt mooi maar ook echt duur. En de levertijd hoor ik net is toch wel drie maanden. Terwijl HR++ glas er binnen 1 maand in kan zitten. Dus die laatste variant heeft wel nu al de voorkeur want waar we het werk eerst na de winter wilden laten uitvoeren is het misschien toch wenselijk het zo snel mogelijk te laten doen.
Ride bikes, not tanks!
er zit een waas in de ramen die je er niet uitkrijgt. En wij ons al afvragen hoe dat kan. Zo dus..
Ja, en die slager...ik kan ook niet overal verstand van hebben. Dus je haalt toch altijd een deskundige binnen om advies te krijgen. En je bent er zelf bij om te toetsen wat er wordt verteld. Als dat kan worden bevestigd doordat je zaken te zien krijgt dan is dat wat mij betreft prima.
Ride bikes, not tanks!