Alles over vakanties op én met de fiets
-
fiedoo
- Forum-lid HC
fiedoo
28 nov 2025 06:28
BTL schreef: ↑16 nov 2025 06:28
Ik was wel van plan rond de carnaval te gaan, dus in elk geval in NL (en België?) vakantieperiode.
En last minute, ik weet het niet zo. Ben toch wel van de zekerheid en voorbereiding, haha.
Er zijn veel fietsers en overwinteraars in die periode en februari kan best nog druk zijn maar in principe kun je wel nog een last minute te pakken krijgen.
Hotel Roca Esmeralda is ook een optie ( hotel- en logies appartement formule) en ligt vlakbij hotel Diamant Beach. Het ligt wat van het centrum weg maar je had daar een gezellig cafeetje waar de renners van QS veel kwamen en wat horeca. Een fiets huren kun je vlakbij in Diamant Beach en bij ( vroeger toch) ex-prof Jurgen van Goolen.
In groep een georganiseerde tocht rijden kan/kon ook mits betaling, per dag of in een pakketaanbieding.
Laatste keer dat ik er was is wel al 8 jaar geleden. Dus recentere info is misschien welkom?
Laatst gewijzigd door
fiedoo op 28 nov 2025 08:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
raven14
- Forum-lid
raven14
28 nov 2025 07:20
Jurgen van Goolen heeft in juni een beroerte gehad en was er niet goed aan toe. De website en de zaak lijken up and running : Vuelta-turistica.com
-
Joseba
- Forum-lid
Joseba
28 nov 2025 12:00
Onlangs naar aanleiding van berichten over Jurgen nog contact gehad.
U kan zeker en vast een fiets huren zonder zorgen.
Jurgen zal nog niet terug zijn dit jaar maar hij is enorm hard aan het werken in het revalidatiecentrum om zo snel mogelijk terug te komen!
Fietsen worden vanaf nu online geboekt op onze website, heel gemakkelijk om te doen.
Prima adres, huur hier al een paar jaren.