Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Zwift geeft geen hartslag aan Garmin connect

marsman
Forum-lid

marsman 27 nov 2025 09:05

Ik krijg ook gewoon een load score, terwijl ik mijn hartslag met mijn Apple Watch registreer. Ik log de rit via de Zwift app op mijn iPhone. Ik heb verder geen Garmin apparaten in gebruik.
Ik pak ze wel weer in de afdaling :-)

Joseba
Forum-lid

Gebruikersavatar Joseba 27 nov 2025 11:46

Kiekeboe schreef: 26 nov 2025 21:55
Joseba schreef: 26 nov 2025 16:55 Ben er inmiddels achter dat de HR data wel meekomt maar niet wordt getoond in mijn dagelijkse HR grafiek in de connect app (waarschijnlijk omdat ik mijn Garmin watch niet draag tijdens het Zwiften). Een ander iets dat ik zie is dat een training vanuit Zwift geen Excercise Load levert die ik wel krijg als ik mijn Edge mee laat lopen. Die excercise load (en dan met name de 7 dagen gemiddelde) gebruik ik wel om te kijken of ik te veel / weinig doe.
Al mijn ritten die ik doe in Zwift, hebben in Garmin Connect app een "exercise load"
Ik vraag mij nu af, of dit komt omdat ik mijn Fenix aanhoud tijdens het Zwiften.
Dat klinkt niet logisch. De activiteit die van Zwift naar Connect gaat is gebaseerd op de fit file in Zwift lijkt me. Mijn Zwift rit ziet er in connect zo uit (dus geen Excercise Load):

Afbeelding

fietsslak
Forum-lid

Gebruikersavatar fietsslak 27 nov 2025 15:29

Lijkt sowieso een connectiedingetje met Zwift:
Na beëindigen activiteit duurt het opeens zomaar een (half) uur voor die verschijnt in Garmin of Strava.
Die ‘foto’s’ van de rit komen ook opeens niet meer door (I know, beyond first world problems, maar wel vreemd)
Weightweenie in de dop ter compensatie van gebrek aan talent

Joseba
Forum-lid

Gebruikersavatar Joseba 27 nov 2025 15:45

Het issue met de foto's had ik ook. Heb toen de connectie van Zwift en Connect aan beide kanten verwijderd. Toen opnieuw gemaakt en bij het aanmaken Connect alle toegang tot mijn Zwift data gegeven (of vice versa). Daarna werkte het weer.

Plaats reactie