NL Tour rides geven niet thuis
Dat kan natuurlijk ook, je rechtsbijstand doet waarschijnlijk hetzelfde. Ik heb momenteel voor de afhandeling van een aanrijding van mijn zoon met de racefiets veel plezier van de rechtsbijstandsverzekering. De tegenpartij, die in een auto zat en ongedeerd was, we hebben er foto's van kwam opeens met een belangenbehartiger voor zijn letselschade op de proppen. Bizar.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Hier ook permanente rechtsbijstand , nu voor de 2de keer gebruik van maken ivm arbeidsconflict niet nakomen vastellingsovereenkomst met een werkgever die 0.0 meewerkt.
1ste keer aanrijding van onze zoon.
Je betaalt premie voor alle aanwezige op je huisadres, ook doorlopende reisannulerings verzekering geld voor alle personen op het adres.
Je betaalt premie voor alle aanwezige op je huisadres, ook doorlopende reisannulerings verzekering geld voor alle personen op het adres.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Maar dat houdt toch op als de kinderen 18 jaar oud zijn?nijkie schreef: ↑05 nov 2025 11:25 Hier ook permanente rechtsbijstand , nu voor de 2de keer gebruik van maken ivm arbeidsconflict niet nakomen vastellingsovereenkomst met een werkgever die 0.0 meewerkt.
Courir c'est mourir un peu
-
Fietsgenieter
- Forum-lid
Dat geldt voor de zorgpolis. Rechtsbijstand, AVP, reis, meestal voor alle gezinsleden op dat adres.synapse schreef: ↑05 nov 2025 15:26Maar dat houdt toch op als de kinderen 18 jaar oud zijn?nijkie schreef: ↑05 nov 2025 11:25 Hier ook permanente rechtsbijstand , nu voor de 2de keer gebruik van maken ivm arbeidsconflict niet nakomen vastellingsovereenkomst met een werkgever die 0.0 meewerkt.
Mooi onderschrift trouwens. Paar jaar terug een crematie van de vader van een vriend, leraar Frans.
Op de kaart: mourir, c'est partir un peu.
Zoals fietsgenieter al schrijft ingeschreven op zelfde adres.synapse schreef: ↑05 nov 2025 15:26Maar dat houdt toch op als de kinderen 18 jaar oud zijn?nijkie schreef: ↑05 nov 2025 11:25 Hier ook permanente rechtsbijstand , nu voor de 2de keer gebruik van maken ivm arbeidsconflict niet nakomen vastellingsovereenkomst met een werkgever die 0.0 meewerkt.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Hier komt het origineel (net anders dan de vader van je vriend) vandaan: (sorry voor het frans, google translate is je vrind)Fietsgenieter schreef: ↑05 nov 2025 18:39 Mooi onderschrift trouwens. Paar jaar terug een crematie van de vader van een vriend, leraar Frans.
Op de kaart: mourir, c'est partir un peu.
La phrase « partir, c'est mourir un peu » est un vers d'Edmond Haraucourt, tiré de son poème « Rondel de l'adieu ». Elle exprime l'idée que quitter un lieu et des êtres chers, c'est laisser une part de soi-même derrière soi et renoncer à quelque chose.
Origine : La citation exacte est « Partir, c'est mourir un peu ; C'est mourir à ce qu'on aime : On laisse un peu de soi-même En toute heure et dans tout lieu ».
Signification : Elle évoque la tristesse et le sentiment de perte liés à un départ, comme si l'on se séparait d'une partie de son âme ou de son être.
Contexte : Cette formule est une métaphore de la séparation et du deuil, même si ce deuil est temporaire, car le départ est souvent perçu comme un renoncement.
La citation est parfois complète par la phrase « mais mourir, c'est partir beaucoup », attribuée à Alphonse Allais ou plus probablement à Pierre Veber, pour souligner la permanence de la mort par rapport au départ.
Maar goed we dwalen af, alhoewel wat mooie franse taal de droevenis van NL Tour Rides een beetje opfluft.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
D. Struijk
- Forum-lid
Nou, NL Tour Rides heeft zijn zaakjes nog niet echt op orde..
Van 4 t/m 7 september 2025 zou ik de Pieterride gaan rijden, circa 10 dagen van tevoren werd deze door de organisatie geannuleerd. Sindsdien ben ik bezig om mijn inschrijfgeld (á 399,-) retour te krijgen. NL Tourrides heeft meerder keren aangegeven dat het geld overgemaakt zou worden, maar dit is tot op heden nog steeds niet gebeurt. Inmiddels is NL Tourrides zo fatsoenlijk om helemaal niet meer te reageren, meerdere deelnemers van deze editie delen deze vervelende ervaring.
Op 23 augustus 2024 heb ik mij ingeschreven en 399,- inschrijfgeld betaald. Op 23 augustus 2025 meldde de organisatie per mail dat de rit niet doorgaat vanwege organisatorische omstandigheden, ze hadden teveel deelnemers laten inschrijven. Heel vervelend, ik had verlof opgenomen, opvang geregeld voor mijn dochter, uitrusting aangeschaft, sponsoren geworven voor het goede doel dat hieraan verbonden was en een jaar hiervoor getraind.
Als tegemoetkoming voor deze situatie zou ook een waardebon van 75,- voor Grupetto cycling aangeboden worden worden. Toen ik hier na twee maanden naar vroeg gaf NL Tourrides aan dat dit alleen bedoeld was voor deelnemers die zich zouden herplaatsen naar een volgende editie, ik heb aangegeven dat dit niet is wat er in de mail geschreven is.
Ik heb direct aangegeven dat ik niet wens deel te nemen aan een andere editie, maar mijn geld terug wil hebben. Na herhaaldelijk smoesjes en uitstel heb ik op 11 oktober bericht ontvangen dat mijn inschrijfgeld daadwerkelijk teruggeboekt zou gaan worden. Dit is niet gebeurd. Op 31 oktober 2025 heeft NL Tourrides aangegeven uit te gaan zoeken wat er mis gaat, sindsdien en na herhaaldelijk vragen heb ik géén reactie meer ontvangen. Op het moment van schrijven, 18 november 2025, is mijn geld nog niet teruggeboekt en heb ik ook nog geen reactie ontvangen van de organisatie.
Door de vele reviews op o.a. dit platform én het feit dat zowel ik als andere deelnemers van de Pieterride editie september 2025 deze ervaring delen is mij duidelijk dat dit een structurele modus operandi van deze organisatie is.
Van 4 t/m 7 september 2025 zou ik de Pieterride gaan rijden, circa 10 dagen van tevoren werd deze door de organisatie geannuleerd. Sindsdien ben ik bezig om mijn inschrijfgeld (á 399,-) retour te krijgen. NL Tourrides heeft meerder keren aangegeven dat het geld overgemaakt zou worden, maar dit is tot op heden nog steeds niet gebeurt. Inmiddels is NL Tourrides zo fatsoenlijk om helemaal niet meer te reageren, meerdere deelnemers van deze editie delen deze vervelende ervaring.
Op 23 augustus 2024 heb ik mij ingeschreven en 399,- inschrijfgeld betaald. Op 23 augustus 2025 meldde de organisatie per mail dat de rit niet doorgaat vanwege organisatorische omstandigheden, ze hadden teveel deelnemers laten inschrijven. Heel vervelend, ik had verlof opgenomen, opvang geregeld voor mijn dochter, uitrusting aangeschaft, sponsoren geworven voor het goede doel dat hieraan verbonden was en een jaar hiervoor getraind.
Als tegemoetkoming voor deze situatie zou ook een waardebon van 75,- voor Grupetto cycling aangeboden worden worden. Toen ik hier na twee maanden naar vroeg gaf NL Tourrides aan dat dit alleen bedoeld was voor deelnemers die zich zouden herplaatsen naar een volgende editie, ik heb aangegeven dat dit niet is wat er in de mail geschreven is.
Ik heb direct aangegeven dat ik niet wens deel te nemen aan een andere editie, maar mijn geld terug wil hebben. Na herhaaldelijk smoesjes en uitstel heb ik op 11 oktober bericht ontvangen dat mijn inschrijfgeld daadwerkelijk teruggeboekt zou gaan worden. Dit is niet gebeurd. Op 31 oktober 2025 heeft NL Tourrides aangegeven uit te gaan zoeken wat er mis gaat, sindsdien en na herhaaldelijk vragen heb ik géén reactie meer ontvangen. Op het moment van schrijven, 18 november 2025, is mijn geld nog niet teruggeboekt en heb ik ook nog geen reactie ontvangen van de organisatie.
Door de vele reviews op o.a. dit platform én het feit dat zowel ik als andere deelnemers van de Pieterride editie september 2025 deze ervaring delen is mij duidelijk dat dit een structurele modus operandi van deze organisatie is.
Goed item bij Kassa. Ed babbelt er vanuit het zonnige zuiden lekker op los, o.a. dat hij garant staat voor de afwikkeling.
Op Trustpilot (waar ze veel slechte recensies krijgen) zijn ze recent een charme offensief gestart met allerlei mea culpa reacties. En er worden nu ook tegoedbonnetjes van 29 euro naar gedupeerden rondgestuurd voor een toerrit naar keuze. Alsof die nog veel zin hebben om iets te boeken...
Heel toevallig allemaal, rond de opnames en uitzending van dit Kassa item
Op Trustpilot (waar ze veel slechte recensies krijgen) zijn ze recent een charme offensief gestart met allerlei mea culpa reacties. En er worden nu ook tegoedbonnetjes van 29 euro naar gedupeerden rondgestuurd voor een toerrit naar keuze. Alsof die nog veel zin hebben om iets te boeken...
Heel toevallig allemaal, rond de opnames en uitzending van dit Kassa item