Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Voor die tussendagen tussen echt koud en gewoon fris is het heerlijk. Dan wil je nog niet met je dikste craft ondershirt op de stromer, maar wel net iets meer minder warmteverlies op je lijf. Ik heb er 1 en die bevalt goed. Vanmorgen was het gewoon Assos winterjack en dikke craft eronder. Was wel prachtig buiten!!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
7????????
Wordt waanzinnig mooie bike denk ik, maar ik zou persoonlijk zo’n slechte prestatie niet belonen.
Wel heel benieuwd!
Wordt waanzinnig mooie bike denk ik, maar ik zou persoonlijk zo’n slechte prestatie niet belonen.
Wel heel benieuwd!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ja ging zelf in eerste instantie uit van 3 tot 4 maanden, maar zou dus blijkbaar wel eens beduidend langer kunnen gaan duren. Wilde mogelijkheid hebben tot creëren van een 'unieke' fiets zowel qua kleursamenstelling als qua merk, Factor bleef daardoor voor mij als enige over.daniel1975 schreef: ↑22 nov 2025 08:32 7????????
Wel heel benieuwd!
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3
Ik heb ook zo lang moeten wachten op mijn Factor (M-Level, niet prisma). Besteld in februari en geleverd begin oktober. Ding rijdt (reed eigenlijk want ben nu al bijna 2 maanden aan het wachten op een nieuwe vork) echt wel super goed.
Ik ben ermee naar de Stelvio gereden, echt super op de lange dagen en ook bergop en bergaf heerlijke fiets.

Ik ben ermee naar de Stelvio gereden, echt super op de lange dagen en ook bergop en bergaf heerlijke fiets.

Onlangs stond er een artikel op de frontpage van Fiets over (de kwaliteit van) Chinese verbruiksonderdelen. Nu voor €8 ps wat kettingen besteld. Daar kan je je geen buil aan vallen. Op de gravel slijt alles toch harder.
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H40 | 2025
Orbea Terra H40 | 2025
Helm van Ekoi is vandaag na passen retour gegaan. Hij gaf een drukpunt op mijn voorhoofd
Laatst gewijzigd door rene op 22 nov 2025 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 
-
ottorongo2
- Forum-lid
En als je telkens enkele rezerve kettingen moet meesleuren kost het je ook wel wat aan wattageverbruik.