Bestelling is gedaan, fingers crossed. Dank voor de hulp!
Ervaringen met Aliexpress wielen
Altijd al terughoudend geweest van velgen kopen via Ali, maar jullie zijn daar blijkbaar zeer lovend over. En na de prijzen hier eens bekeken te hebben
Nu ook wel zin in een extra setje. Eigenlijk wel fan van een setje ZIPP 454 of Fulcrum Shars 57. Enige suggestie op Ali wat betreft dat soort velgen?
De mijne zijn zonet geleverd (11/11 besteld) vanavond eens bekijken.
Ik las dat Rene marine grease op de lagers seals / endcaps had aangebracht voor extra bescherming.
Lijkt me een goed idee, ik heb wel geen marine grease.
Wel Dynamic Galli Grease Pro (lagervet) en Dynamic Assembly Paste Pro.
Welke van de 2 zou ik het beste hiervoor gebruiken?
Ik las dat Rene marine grease op de lagers seals / endcaps had aangebracht voor extra bescherming.
Lijkt me een goed idee, ik heb wel geen marine grease.
Wel Dynamic Galli Grease Pro (lagervet) en Dynamic Assembly Paste Pro.
Welke van de 2 zou ik het beste hiervoor gebruiken?
-
pjorre funk
- Forum-lid
-
scottpch64
- Forum-lid
Mooi Jakkel!
Zit er ook al een tijdje naar te kijken.
Laat je bevindingen maar weten in dit topic.
Laat je bevindingen maar weten in dit topic.
Ja, vorige setje was ook 50 hoog. Ik vind 50 een ideale hoogte, hoger wordt toch wat gevoeliger naar zijwind toe en het weegt ook weeral wat meer.
Btw, 't is geen Cannondale.
Het moet eerst wel terug droog liggen vooraleer ik er de weg mee opga.scottpch64 schreef: ↑17 nov 2025 12:41 Mooi Jakkel!
Laat je bevindingen maar weten in dit topic.![]()
Samen met kleurschema en vorm lijkt deze van (heeeeeel) ver wel op de cannondale systemsix van enkele jaren geleden. Had beter moeten inzoomen, want Thompson staat er gewoon (in het klein) op.
Bon, over de wielen: heb je de binnen en buiten maat gemeten Jakkel? Vind ik wel interessant om die evolutie wat te volgen gezien dit vaak wat verschilt bij de meesten en afwijkt van ali opgave.