Nys zijn seizoen is niet meer volledig op het veldrijden ingesteld. Dus ergens normaal dat hij tegen ingereden veldrijders het nog niet iedere wedstrijd kan waarmaken. De tourdeelname zal volgens mij ook niet de boost gegeven hebben die hij dacht er van te zullen hebben.lugosi schreef: ↑16 nov 2025 10:36Nys is technisch een van de meest begaafdste renners, maar zoals hij zelf zegt blijft zand een moeilijke opgave. Soms lukt het vrij goed, soms niet, misschien wel afhankelijk van hoe de benen zijn.Dubbeldekker schreef: ↑16 nov 2025 01:15 ...........
Nys was overduidelijk niet heel comfortabel op die rare zandbak, geen enkele renner trouwens.
.......
Nys lijkt ook niet de meest constante renner te zullen worden, soms doet hij grootse dingen en soms lukt het een tijdje niet. Dat is ook ok.
De zandbak in Merksplas was beter dan die van Niel. In Merksplas reden er heel wat mannen én vrouwen helemaal doorheen.
Van mij mag het.
Ik begrijp toch niet dat een technisch talent zoals NYS, met de ideale leermeester(s) dan nog bij hem niet perfect het zandrijden onder de knie heeft. Dit is toch echt een manco.