Als ik eraan werk gebruik ik mijn mobiele standaard en klem hem op de zadelbuis zoals het hoort
Giant
-
Berrinator
- Forum-lid
-
Berrinator
- Forum-lid
-
michiel831
- Forum-lid
Het staat hier bol van allemaal fonkelnieuwe karretjes. Maar dat is hopelijk geen verplichting.
Dit is mijn Giant Omnium baanfiets. Ik heb hem 2 jaar geleden gekocht omdat mijn vorige baanfiets te klein was.
Het is een aluminium fiets maar wel heel mooi in elkaar gelast. Voor een baanfiets en redelijk relaxte geometry die aansluit bij mijn lenigheid zullen we maar zeggen.
Sinds dit voorjaar een setje CSC wielen laten bouwen met wat stickertjes van Ali erop.
Voor heb ik een 54t blad. En achter wissele ik tussen de 15/16/17 afhankelijk van wat we aan het trainen zijn.
Geloof het of niet. De fiets is uit 2010. Maar als je er alleen binnen op de piste mee rijd blijven ze bijna eeuwig mooi.

Dit is mijn Giant Omnium baanfiets. Ik heb hem 2 jaar geleden gekocht omdat mijn vorige baanfiets te klein was.
Het is een aluminium fiets maar wel heel mooi in elkaar gelast. Voor een baanfiets en redelijk relaxte geometry die aansluit bij mijn lenigheid zullen we maar zeggen.
Sinds dit voorjaar een setje CSC wielen laten bouwen met wat stickertjes van Ali erop.
Voor heb ik een 54t blad. En achter wissele ik tussen de 15/16/17 afhankelijk van wat we aan het trainen zijn.
Geloof het of niet. De fiets is uit 2010. Maar als je er alleen binnen op de piste mee rijd blijven ze bijna eeuwig mooi.

-
scottpch64
- Forum-lid
Mooie fiets hoor Michiel! 
-
michiel831
- Forum-lid
Ik heb hem even opgezocht. Maar die heeft ook aero alu buizen en zo'n lage achtervork (de schuine buis achter bedoel ik).
Beide frames lijken voor 2010/2012 gewoon hun tijd al vooruit geweest zijn.
En ja, zolang ik fysiek het aan kan blijft deze fiets idd in mijn leven.