Gewoon altijd met creditcard, niet alleen internationaal.
Ervaring webshops
-
scottpch64
- Forum-lid
Heb nog nooit problemen gehad met Tradeinn, 2 weken geleden nog een Castelli Perfetto RoS3 besteld en binnen 3dagen in huis...
Al veel besteld en altijd op tijd geleverd, geen pakketjes die verloren gegaan zijn.
Natuurlijk is after sales erg belangrijk, dus hopelijk gaan ze dit nog oplossen voor je!
Al veel besteld en altijd op tijd geleverd, geen pakketjes die verloren gegaan zijn.
Natuurlijk is after sales erg belangrijk, dus hopelijk gaan ze dit nog oplossen voor je!
Helaas de pakjesboot is al geweest en heeft afgeleverd volgens DPD bij het servicepunt. Dat ik het vervolgens aantoonbaar niet heb ontvangen is niet relevant voor tradeinn.
Vanavond bestel ik bij Mantel, het is niet anders. Overigens is cc of paypal bescherming ook niet altijd aan de orde. Als het postorderbedrijf kan aantonen dat er is afgeleverd, heb je geen koopbescherming
Orbea Orca M35I
Super Six Evo Hi Mod Disc Ultegra DI2
CaadX Ultegra
Super Six Evo Hi Mod Disc Ultegra DI2
CaadX Ultegra
Dan begrijp ik toch echt niet wat er mis is met de webshop "Tradeinn" want het is afgeleverd en jij hebt het niet binnen de termijn afgehaald op het servicepunt, dus niet ontvangen. Volgens mij wordt het dan terug gestuurd naar de verzender, dus naar Tradeinn. Mijns inziens zal je dan via het DPD servicepunt moeten aantonen - track en trace - dat het is terug gestuurd om daarmee je geld terug te vorderen bij Tradeinn zodra hun die bestelling hebben terug ontvangen. Gewoon de normale gang van zaken.arnold schreef: ↑11 nov 2025 16:51![]()
Helaas de pakjesboot is al geweest en heeft afgeleverd volgens DPD bij het servicepunt. Dat ik het vervolgens aantoonbaar niet heb ontvangen is niet relevant voor tradeinn.
Vanavond bestel ik bij Mantel, het is niet anders. Overigens is cc of paypal bescherming ook niet altijd aan de orde. Als het postorderbedrijf kan aantonen dat er is afgeleverd, heb je geen koopbescherming
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Klopt, wel dat het is afgeleverd op het DPD servicepunt, dus . . . .
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Klantenservice van Tradeinn is belabberd, en het lijkt me bewust.
Iedere keer dezelfde standaard antwoorden waardoor het duidelijk is dat ze de mails amper lezen.
Mijn Magene radar liet het afweten en heb uiteindelijk Magene zelf moeten inschakelen om druk te zetten op Bikeinn voor een refund (was nog in garantie)
Ik bestel er niets meer, ook al zijn de prijzen dikwijls heel goed.
Iedere keer dezelfde standaard antwoorden waardoor het duidelijk is dat ze de mails amper lezen.
Mijn Magene radar liet het afweten en heb uiteindelijk Magene zelf moeten inschakelen om druk te zetten op Bikeinn voor een refund (was nog in garantie)
Ik bestel er niets meer, ook al zijn de prijzen dikwijls heel goed.
Bewijs vragen. Helaas kan enkel de verzender dat en als Tradeinn geen zin heeft, ben je de pineut.
Ik betaal overal waar het kan met Paypal.
En DPD... Altijd miserie. Ik mijd shops die met DPD werken.
Voor een bestelling van € 315 laat ik het er niet bij zitten, als Tradeinn niet positief reageert dan eerst een slechte review plaatsen, is zo gebeurd en vervolgens rechtsbijstand inschakelen.
Voor wat het waard is: https://nl.trustpilot.com/review/tradeinn.com
Niet dat je meteen echt boos moet worden, maar het helpt om na een tijd wel duidelijk te maken dat je niet met een kluitje in het riet gaat gestuurd worden.
Duidelijk maken dat je niet het zoveelste standaard antwoord wil krijgen.
Eisen dat zij bij de transporteur gaan vragen om een bewijs van levering.
Aangeven welke middelen je allemaal bereid bent te gebruiken.
Ik durf al eens beweren dat ik veel volgers heb online, dat ik actief ben op grote fietsfora,... Het moet ook niet 100% waar zijn hé
Duidelijk maken dat je niet het zoveelste standaard antwoord wil krijgen.
Eisen dat zij bij de transporteur gaan vragen om een bewijs van levering.
Aangeven welke middelen je allemaal bereid bent te gebruiken.
Ik durf al eens beweren dat ik veel volgers heb online, dat ik actief ben op grote fietsfora,... Het moet ook niet 100% waar zijn hé