Wel veel gevaarlijke paaltjes op je parcours
Schadijkse bossen mtb
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Jawadde? Geweldig filmke toch!
Adversity is the Catalyst of Change
-
windbreker
- Forum-lid
Ja ja, mooi routes in ‘onze regio’. Met dank aan de vele vrijwilligers van de fietsclubs die er voor zorgen dat het er allemaal zo goed mogelijk bij ligt.
Het valt idd wel op dat de routes er altijd heel goed bijliggen.
We gaan zowat ieder jaar terug naar bungalowpark De Peel. Autovrij en letterlijk de straat over en je bent in het bos.
Ga daar toch eens een echt lange tocht doen.
Wel op een haar na een eekhoorn doodgereden. Hij kwam wel van rechts moet ik toegeven.
Ik denk dat ik even hard schrok als hij/zij/het.
We gaan zowat ieder jaar terug naar bungalowpark De Peel. Autovrij en letterlijk de straat over en je bent in het bos.
Ga daar toch eens een echt lange tocht doen.
Wel op een haar na een eekhoorn doodgereden. Hij kwam wel van rechts moet ik toegeven.
Ik denk dat ik even hard schrok als hij/zij/het.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Adversity is the Catalyst of Change
42 cm.
Heb bewust een wegstuurtje op de fiets gezet omdat ik 80-90% op de weg fiets met de Superior.
Nu zou ik misschien voor 40 gaan.
Heb bewust een wegstuurtje op de fiets gezet omdat ik 80-90% op de weg fiets met de Superior.
Nu zou ik misschien voor 40 gaan.
Dit soort routes hebben we in West-Vlaanderen net niet.
Hier wordt het snel blubber bij nat weer door de zware kleigrond. En daar blijf ik ver van weg.
Hier wordt het snel blubber bij nat weer door de zware kleigrond. En daar blijf ik ver van weg.
Ja, dat klopt, buiten de kuststreek. Vorig jaar een MTB wedstrijd gereden in Oostende, de dagen ervoor mooie MTB routes gereden door de duinen. Dat plakt niet, dan ben je blij dat het nat ligt.